Hahah geen idee. Die hele random ontmaskering was zo geweldig. Ben nog steeds in shock!
Door al deze berichten besef ik me nog meer hoeveel ik heb gemist in de tijd dat ik weg was van egf en hier alle sensatie niet meegemaakt
Ohja was er niet ook zo’n fase dat er dan de hele tijd door hun dan alsnog geslowchat werd en dat ze dan heel passive agressive zeiden van ‘OH NEE DIT MAG NIET!!! Oepsie!!’
Zo genoten van alle paniek die uitbrak toen die boodschap opeens kwam dat het forum ging sluiten. Ik weet al niet eens meer waar @Nescio en ik destijds allemaal voor uitgemaakt zijn maar ik was gewoon lekker aan het genieten van de heisa totdat ik opeens een pb van haar kreeg: ik heb een forum gemaakt en jij bent moderator. Dus ik zo: oké is goed
wow zijn mensen echt zo zuur
Het was ik volgens mij onder andere denk ik
Ik had een levenlang gratis Elle en sinds maart is mijn abonnement verlopen aldus Hearst, heeel raar. Had jij dat ook?
Guru meditation was echt een misdaad
Huh haha hoe heb je dat gefikst ;o
Dat was ooit een winactie maar het vreemde is dus dat het uiteindelijk 5 jaar lang is geworden
Had je ze er een mail over gestuurd?
Beste Hearst, na vijf jaar leef ik nog steeds. Waar blijven m’n Elles?
Si! En ik heb net maar gereageerd op hun reactie van een maand terug
Wow! Jammer dat t gestopt is maar 5 jaar lang is ook heel leuk
Eerlijk ik vond het verschrikkelijk en nam de bladen na een tijdje mee voor mijn studenten zodat zij ze konden lezen / gebruiken (creatieve opleiding). Ooit vond ik het wel oprecht leuk, maar als ik er nu op terugkijk voel ik 'm totaal niet meer. Ik vind Elle alleen maar reclame en oppervlakkig gezwets.
@anon44204370 ben benieuwd wat mijn one-issue is!
En heb je iets tegen mij? Viel me bij de eerste ronde ook op dat je een paar dingen negatief over me had ingevuld
Lol die vraag klinkt kut maar geen haat, ben gewoon nieuwsgierig
Ehm nou ik heb dit een paar dagen geleden ingevuld en ben nu al zeer verbaasd dat ik op al die vragen blijkbaar jou heb geantwoord. Ik denk dat ik geen beeld bij heel veel anderen heb? Sorry, had hem beter niet in kunnen vullen, heb niets tegen jou!
Komt er nog een ronde? Ik word graag geroast!
Anders maak je een topic wiens bec ben ik? Die vraag bect ect niet leccer trouwens
Weer hetzelfde wat vaak gepost wordt, van de een zie ik meer voorbij komen dan de ander en de ene naam zegt me meer dan de ander. Heb in ieder geval niks tegen je! Zou de antwoorden op de polls ook sowieso met een korreltje zout nemen, zeker die van mij haha
Oh en jij durft tenminste mee te doen, ik zou echt te schijt zijn
Haha ja doe ik ook hoor maar het viel me op, vandaar