Ranking the forummers

Huh wie zijn dit en wanneer was dit een ding? Of net in dat eerste half jaar van forum feminarum, toen was ik er nog niet.

1 like

Volgens mij had wijlen Quantum ze ontmaskerd toen die nog even moderator was ofzo.

Ik weet niet meer hoe eigenlijk, alleen dat ze weg waren. Van Kae heb ik wel eens een selfie gehad en het was wel gewoon een normaal meisje maar kennelijk niet wie ze zei te zijn. Lola geen idee. Maar ze vulden elkaar heel erg aan dus misschien was t 1 persoon?

Lol, dit hele topic bewijst maar weer dat die paranoia van; “men zal me herkennen aan deze zeer generieke posts”, echt nergens voor nodig is. Zelfs van de meest actieve mensen onthou ik maar een klein gedeelte

9 likes

Wel met meerdere accounts anders zijn we niet onder de indruk.

1 like

Nah, ik heb Lola destijds gemeet en was een hele andere meid dan die Kae volgens mij. Kae was blond toch?

1 like

Ja klopt

Ah dan heb ik t verkeerd onthouden. Ze waren wel tegelijkertijd weg geloof ik.

Ok toen was ik er inderdaad niet!

Ja, klopt ze waren wel samen ontmaskert! Maar volgens mij dus wel echt twee verschillende personen haha.

1 like

Ik kan me over Lola en Kae ook nog herinneren dat ze ooit gemeet hadden met een andere forummer, geen idee of dat dan ook echt waar was? @Virago dat was jij toch of heb ik het verkeerd onthouden?

Lol nee haha ik behoor tot geen enkele kliek

1 like

Huh neehoor

Ik heb heel lang gedacht dat Virago ook Kae of Lola was want ze reageerde altijd zo fel en kwam steeds voor hen op, en toen was ze ook ineens 2 jaar weg

1 like

Hallo hier is mijn opstel over lola en kae.
Zij begonnen op een dag met slow chatten daar werden ze op aangesproken en dat vonden ze heel irri. Toen begonnen ze op te vallen. Kae wou curvy model worden en was gwn doorsnee slank. En lola was gwn normaal vgm. Maar ze konden het goed met elkaar vinden. Maar Kae poste best wel vage verhalen vgm. En toen gingen ze dramatisch weg. Maar ze kwamen de volgende dag terug ( jaja zij waren de og volgende dag terugkomers) onder mae en nog een naam. Vergelijkbare avas ook. En toen gingen ze trollen met nog vagere verhalen. Over een sugar daddy of een oude man die ze date ofzo geen idee allemaal. En toen kwam er een post van lula dat ze ontmaskerd waren.

Groetjes de meest geen leven hebbende no lifer.

17 likes

Haha ja dit was die Kae inderdaad!

Ik weet verder over Kae niks maar heb Lola dus ontmoet en dat was echt een hele normale lieve meid dus denk dat het gewoon een stukje verveling/meeslepen was destijds. Wel leuk altijd een beetje reuring op het forum.

3 likes

(T)rollercoasters blijft mijn favo troll. Dat was echt toewijding.

9 likes

Ik had Kae op snapchat en weet haar naam nog steeds en zal ik ook nooit vergeten

1 like

Zo heerlijk hoe @jeg haar in de laatste minuut van egf bande omdat ze gemeen tegen mij deed. Wat ik overigens zelf gewoon had uitgelokt omdat ik steeds zei van “Je mag het nu wel gewoon zeggen hoor dat jij die 15 accounts trol bent !!! Het forum ligt er toch bijna uit”

5 likes

Maar ze was toch al veel eerder ontmaskerd door Henka. En toen heeft @Jeg het nog even bevestigd.

1 like

Jaa true maar later kwam ze op t eind terug onder de naam rollercoaster.
En die had Henka ook ontmaskerd maar nooit helemaal zeker

zou ze een excel bestandje hebben gehad met al haar accounts en wat voor personen 't zouden moeten zijn

1 like