Ligt het aan mij? Ik vind het best wel irritant of petty om dan navraag te doen. Of hoort dat bij het spel…
Ja ligt aan jou
https://media.tenor.com/images/c5512bdc55527abe1b296bd5635edede/tenor.gif Ik doe niet mee
@vitaminwater hahah ja dat indd dat gestrekte been omschrijft het wel goed.
Ja ik weet dat je daarop hamert maar dan mag ik alsnog een mening over je hebben.
Ik vind het niet irritant maar wel grappig dat iedereen die polls zo serieus neemt. Ik denk niet langer dan 2sec na over een vraag
Ja ik dus ook, ik stem of doe echt random. En nu voel ik me schuldig over veel antwoorden
Iedereen heeft zich tot nu toe vrijwillig opgegeven, dus ik zou je er niet te schuldig over voelen.
Zo veel hoeft niet
Maar ik las iets en ik dacht he pot, ketel, zwart.
Ik beantwoord de vragen toch niet over haar.
Ja ik had al spijt dat ik uitleg gaf op Bananana want daardoor word ik er alsnog bijgehaald terwijl dat mijn hele punt was van zelf niet mee willen doen
Maar het is toch de bedoeling dat mensen toelichten. Anders is er toch geen hol aan
Ja dat hele programma draait om de toelichting
Dankje voor de reconstructie, doen we helemaal niks mee.
Ik heb niet helemaal gevolgd hoe dit topic tot stand is gekomen maar waarom stemmen niet alleen de mensen die meedoen. Ik heb gewoon mensen getagd die me opvielen maar ja dat komen er reacties en lopen er dingen door elkaar.
Tikkie terug meid, ik ben het minst aardig tegen andere forummers. Don’t come for me.
Die heeft het veel te druk voor ons
Ja met tennissen!
Ja dank jullie wel ik wist niet dat de haat zo diep zat
Zal ik hem een brief schrijven dat ik graag feedback wil op de opzet van mijn eerste roman over een jonge vrouw die op oudere mannen valt en ook een trauma heeft ivm de holocaust? Dan hebben we dat zo geregeld hoor
Doe er een paar gedetailleerde beschrijvingen bij van scheeruitslag in je schaamstreek en die belezen boner is ready!
Kan ik al een exemplaar reserveren?