Ranking the forummers

Hahahah jawel!!

Ik kon niet kiezen tussen jou, evenveel, Penny en oprah. En Grace moest ik soort van kiezen dus ik heb de tweede niet ingevuld.

Oke gelukkig <3 Ik heb alleen niet op jou gestemd omdat je volgens mij vaak te laat bent en dat kan ik niet hendelen

Sorry dit is teveel kumbaya hè @Penny_Lane

4 likes

Ook leuk dat iedereen denkt dat ik zou huilen na een ban :rage:
Laten we dan even vergeten dat ik dat ook gestemd heb.

Jij bent in mijn hoofd >15 dus automatisch de grootste jankerd

11 likes

Nou ja zeg!

Ik hoor net dat ik niet aardig mag zijn in dit topic dus ja

5 likes

Ugh thanks @Penny_Lane voor het stoken

1 like

Alles voor de drama;

Waarin schat ik mezelf te hoog in? @Baratheon @Sofia @anon66313343

Je citoscore

21 likes

Ik vind het leuk dat we als collectief @grace seks met Arnon Grunberg gunnen

20 likes

Weet niet of te hoog inschatten juiste benoeming is, maar omdat ik het idee heb dat je vaak jouw mening als enige juiste verkondigd op niet al te subtiele wijze als iemand iets post waar je het niet mee eens bent.

1 like

Hahaha dit is exact waar!

Is ook expres dat ik dat doe hoor, maar ik kan er niks tegenin brengen want je hebt gelijk

2 likes

Kon niet goed kiezen, maar ik heb t idee dat jij veel over daten schrijft. Maar ik vind het moeilijk bij sommige vragen.

1 like

Nou dit wil ik ook weten

@ellegirltalk @monkeyslut @Trenchcoat en anyone else die wil toelichten

1 like

Ik vind je vaak zo hoog van de toren blazen (en koppig), dat ik denk doe ff rustig je weet niks meer/beter dan de rest.
Edit: dit klonk misschien nogal fel :stuck_out_tongue: maar dat voorbeeld met bijvoorbeeld hoe iemand zijn pannenkoeken warm hield en jij die een beter idee had maar dat op een gekke (in mijn ogen) manier uit.

Maar m’n idee was dus beter.

5 likes

Verschillen de meningen over :stuck_out_tongue:
Hoog inschatten als in; schouderklopjes aan jezelf gevend. Ook met ‘woke’ onderwerpen. Ok dit was denk ik wel genoeg toelichting haha

Dit vind ik grappig want wat je nu typt vind ik juist over jou (ookal doe je niet mee aan deze quiz)

@Banananana

Lol ik dacht ik heb jou helemaal niet gekozen voor overschat zichzelf! Maar nu snap ik t haha

2 likes

Ik vind het grappig dat je “Edit: dit klonk misschien nogal fel” typt naar @Banananana en daarna je ‘felle’ reactie toelicht terwijl Banaan altijd met gestrekt been erin gaat

8 likes

Maar dat is toch niet mezelf hoger inschatten? Minst aardig naar andere forummers soit maar dat is een andere vraag