- Marieke
- Anna
- Lynn
- Femke
- Emma
0 stemmers
Samenvatting
Anna
0 stemmers
Anna
0 stemmers
Nicky
We hebben niet alleen dezelfde trui maar ook bijna dezelfde naam
Sorry lijk wel bijna een stalker zo haha.
Wat toevallig! Heb je een extra d of n ? Ben nu wel nieuwsgierig
Ik vraag me echt af op basis van wat mensen raden. Ik merk dat ik er belachelijk slecht in ben.
Ik probeer je te pm’en maar het lukt niet!
Sommige mensen volg ik op instagram of weet ik het toevallig van, maar de meeste andere namen heb ik fout
Had bij mezelf trouwens verwacht dat nóg meer mensen het goed zouden hebben. Vraag me dan ook af of er mensen zijn die het niet wisten en het toch goed hebben geraden.
0 stemmers
Annemieke, ook wel ‘Miek’ ‘Mik’ ‘Miekemonster’
Ik heb geen insta, dus bij mij zijn het gokken en soort van kijken of ik het bij de gebruikersnaam en type berichten vind passen. Ik merk dat het bij mij best veel mensen het goed hebben.
Ik heb de namen gebruikt die mijn ouders voor mij op hun lijstje hadden staan, eens kijken of ze goed gekozen hebben
0 stemmers
Jessica, roepnaam is Jessie
Wat grappig dat de meeste mensen Nienke denken maar het dat absoluut niet is, zo had ik trouwens opzich best willen heten though vind mijn echte naam wel mooi hoor, maar Nienke zou een goede vervanger zijn
Weg
0 stemmers
0 stemmers
Hoezo heeft het geen zin dan? Ik weet alleen dat ik 1 van de namen van jouw kinderen heb, maar ik weet niet jouw voornaam. Nu wel denk ik haha
Dit topic helpt me echt mega goed om forummensen aan instagram mensen te linken
Oke daar gaan we…
0 stemmers
0 stemmers
Het gaat om wat het beste bij me past he! Niet mijn echte naam
0 stemmers