Haha huh ik ook niet - ik dacht dat je bedoelde: ik heet eigenlijk ook Yasmina.
Dus niet Willemijn of een andere uit het rijtje.
Maar ja, ook Yasmina vind ik wel passend haha. Voor hoever dat gevonden kan worden op een forum.
Haha huh ik ook niet - ik dacht dat je bedoelde: ik heet eigenlijk ook Yasmina.
Dus niet Willemijn of een andere uit het rijtje.
Maar ja, ook Yasmina vind ik wel passend haha. Voor hoever dat gevonden kan worden op een forum.
0 stemmers
Mijn roepnaam is Ashley. Mijn tweede naam staat ook in de pol (optie die begint met S) maar die gebruik ik nooit.
Wow maar 11 fout van de 57! Goed opgelet dames.
Ik hoor niet bij de opletters maar had hem wel goed, vond die naam echt overtuigend bij jou passen!
Bij de rest van de forummers vind ik het lastiger om te raden…
Dit moet niet zo moeilijk zijn
0 stemmers
Haha handig en leuk dat je je eigen naam er wel onder vermeld. Anders is het ook vrij zinloos? Ik vond jou dus een Bernadette, toen wij vroeger op vakantie waren moesten wij ergens overnachten. Ik was nog jong en ik had in bed geplast maar die vrouw waarvan het huis was heette Bernadette en ze was zo lief en ze zei dat het niet erg was. En soms zie ik jou ook een beetje als een de moeder van het forum. Goh waarom klinkt dit zo kut. Is iig een compliment!
0 stemmers
Irene!
Leuk idee!
0 stemmers
Hahahahaha jij wordt zoveel onschuldiger ingeschat dan dat je bent.
Ik heb naamgenoten op het forum
Hahahah ja mee eens. Ook heel vaak dat ik denk “huh waar ken ik haar van??? Wie ken ik die in random plaats woont? ohja, forum”
Jawel maar dat is forumzelfmoord
Mijn naam is
0 stemmers
Els
0 stemmers
Floor
Haha tsjah, ik kan er niet meer van maken. Ik vind je gewoon altijd goede weloverwogen antwoorden/reacties geven, maar je mag van mij gerust schelden Bernadette!!
Ik denk echt dat niemand het weet maar hier komtie:
0 stemmers
0 stemmers
Tatataaa
0 stemmers
Janneke
Ik ben benieuwd, ik heb niet per se het gevoel hier heel anoniem te zitten. Heb ook mm insta wel eens gepost, maar ik volg ook een aantal mensen van hier waarvan ik niet eens meer weet wie ze hier zijn
0 stemmers
En het antwoord is Rosalie!