Zo heb ik er nog nooit over nagedacht! Bedankt voor de tip, ga dat vandaag doen
Ik ga ook voor PvdA en het voelt zo raar? Ik heb jaren met elke verkiezing op VVD gestemd, maar ik lijk elk raakvlak met ze kwijt te zijn. Of ik ben mân prioriteiten elders gaan leggen denk ik. Maar het voelt een beetje als verraad
Wow hallo goedemorgen, sorry had even een zieke error en dacht al huh snap ik het nou niet ofâŠ
Ik verwijder mn bericht even want nog meer verwarring is onnodig
Deze man staat op de NOS, maar ik herken hem helemaal niet en er staat geen onderschrift onder. Moet ik hem kennen? Wie is dit?
Excuses excuses!
Bijna een slechte invloed op je gehad
Hier ook gekozen voor GroenLinks⊠zometeen maar ff naar de stembus.
Waterschapsverkiezingen heb ik me niet in verdiept dus die doe ik blanco.
Lukte het hem niet? Kon Carolien niet even komen helpen
Hahaha!
Ik zat net die kieswijzer voor dat waterschap te doen (want ja, wie heeft zich daar in verdiept, maar nu weet ik wat ik moet doen), en ik zie daar een partij met een regenbooglogo en heel groot: âQUEERâ. Heb ik iets gemist? En huh??
hahahahhahaha deze post is het enige leuke aan deze verkiezingen tot nu toe
Ik vind ze ook wel wat hebben. Hun site is wel cool, met die krokodil met tieten een piemelâŠ
Stemt allen vandaag! Voor uw stemrecht hebben burgers in het verleden zich voor de rijtuigen gegooid!
Ik stem op een lokale partij, en voor een vrouw onderaan de lijst.
Voor mij persoonlijk gaat het erom dat de regering een afspiegeling is van de maatschappij. En omdat vrouwen nou eenmaal verre van een meerderheid hebben in de regering (terwijl de verhouding in de maatschappij vrijwel 50/50 is) is dat voor mij wel reden om te stemmen op een vrouw die volgens schatting net buiten de boot zou vallen.
Dat geldt voor mij ook wel voor mensen van kleur (hele politiek correcte term die ik normaal eigenlijk niet zo gebruik maar wil het wel goed zeggen ). Niet omdat ik dat zelf ben, maar ook daar is de verhouding anders dan in de regering.
Wat of wie zijn mensen van kleur?
Mân beste vriendin heeft besloten dat FvD helemaal gelijk heeft en wil daar nu dus ook op gaan stemmen. Normaal stemde ze nooit. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte, maar nee. Ik werd er in het begin een beetje boos om, maarja, ik kan eigenlijk niks anders doen dan me erbij neerleggen. Ik heb echt een hekel aan discussies, dus heb ook geen zin om haar te overtuigen dat ze fout zit ofzo. Heb het wel geprobeerd, maar dan zegt ze alleen âhoef het toch ook niet op elk punt met ze eens te zijn?â Ik maak er soms nog wel eens flauwe opmerkingen over, gewoon om te laten merken dat ik het echt stom vind, maar verder tsjaâŠ
Ik ben de leukste stemlocatie in mijn stad aan het zoeken. Ben daar bijna net zo lang mee bezig als met de vraag wat ik ĂŒberhaupt ga stemmen
Is het slimmer om op een vrouw te stemmen die net buiten de peilingen valt, of op een vrouw die veel lager staat (beiden vind ik even goed/sta ik het meest achter. Maar op 1 zou ik liever stemmen, maar zij staat dus veel lager (4 vs 9))?
Tof, dankje! Dan ga ik voor nummer 9
Ik vind FvD verder Ă©Ă©n en al narigheid, maar een zakenkabinet lijkt me serieus een goed idee!
Ik vraag me oprecht af waarom je op FvD zou willen stemmem.
Je bent natuurlijk vrij om te stemmen waar je op wilt, maae waarom zou je daarop willen stemmen? Zo populistisch, zaait verdeeldheid, niet beargumenteerd vaak, onjuistheden verspreiden (en vrouwonvriendelijk). Ik zie dat er hier ooj aantal op gaan stemmen, ben zo benieuwd naar de reden?