Als wij de helft al niet begrijpen, hoezo vinden zijn keizers dit soort speeches dan goed? Wat trekt mensen dan aan in dat elitaire geneuzel vol woorden waarvan niemand ooit heeft gehoord behalve de schrijver van het Groot Dictee.
Wow jezus. Echt hoe kun je hierop stemmen. Dit is zo eng
AMSTERDAMSE GIRLS
25% GroenLinks!!!’n trots op jullie
Woop:) toch nog iets van goed nieuws!
En Groningen ook🎉
Én Thierry onder de 10%, ondanks dat ze in de gemeenteraad zitten. Goedzo Adam!
Ik heb de tv uitgezet maar nu ik alles hier lees klinkt het als een les van een wazige docent die een hele hoop zegt maar eigenlijk totaal geen punt maakt
Oja even dat jullie het weten mijn forumnaam heeft niks met Thierry te maken
Heeeuuul traag en zwart beeld
Ik zie de speeches van de rest wel op NOS app maar niet die van Baudet die van Baudet heb ik gemist
Hahaha ik snapte ook amper de helft
Hahahha iedereen die op ‘m gestemd heeft gaat nu eens kijken op wie ze hebben gestemd en wat hij zegt.
Hij heeft ook wel echt een elitaire vocabulaire
Haha nee verre van
Hij zei ook “de grootste, of gedeeld grootste, of ena grootste partij”
Terwijl, het is duidelijk dat hij nummer twee is. Maar imago is belangrijk voor Thierry
Wanneer zijn de officiële uitslagen bekend? Ik heb net geteld en ben in shock door een paar dingen, maar ik mag denk ik nog niks delen hé?
De KGB (weet Rusland heeft hier niks mee van doen, maar bekt zo lekker) is watching youuu! Dus nee zou ik niet doen hier.
Als de uitslagen uit zijn kom ik vuur spuwen
Ik ben al n uur in shock door uitslagen van sommige gemeentes in Limburg!
Zullen we Urk wegdoen?
Ik wil t allemaal graag weten, maar aangezien je volgens mij niet geheel anoniem bent en niet alles nog duidelijk is, zou ik ff wachten.