Wat zegt ie nou?
Deze man zegt precies niks.
Paaseiland?
Het geseculierde zonvloedsgeloof. Waar haalt deze man dit vandaan.
Hij is echt nog zoveel enger dan Geert. Ik kan ook echt even geen genuanceerd en inhoudelijke reactie opgeven maar ik ben echt verdrietig.
boy, bye
Misschien leest hij een 17e eeuwse Duitse filosofische tekst op? Geeeen idee
Zn volgers kenden duidelijk alleen het woord Oikofobie
Dat heeft ie zelf bedacht
De L van Minerva
Ik zat oprecht te janken net. Ik ga het uitzetten uit zelfbescherming, Iām out. Ik ga me vanaf morgen maar serieus beraden op wat ik kan doen om erger te voorkomen in Nederland voor komende tijden en latere verkiezingen. Maar nu nog even niet. Fijne avond lieve forummers!
He stupiditeit is afschaft! Komt dat even goed uit.
De w van stamppot eten
Er zijn heel veel mensen die heel blij zijn dat hun partij gewonnen heeft, die dit kijken en nu gedacht hebben: wtf heb die man het over. (Taalfout is bewust)
Zuiderlicht
Aah nee ik ging Baudet opzoeken op wiki en hij is op dezelfde dag jarig als ik
Gekke sekte daar bij Thierry
Thierry is wel boos over de architectuur geloof ik.
PAASEILAND!!!
Lees een boek!!!
Wij vloeren mammoeten!!!
Fuck de Grieken!!! De Romeinen!!! Wij hebben de grooste samenleving ooit!!! Ooit!!!
Alle andere beschavingen zijn nooit op Paaseiland geweest!!! Hebben nooit een mammoet gekilt!!!
BOREALIS KETTERS
lees een boek!!!
Onze architectuur is lelijk!!!
Politieke betekenis
De term Boreaal Europa kan in de politiek in sommige gevallen in een andere context gebruikt worden, volgens sommigen[1] als eufemistische verwoording dat Europa van oorsprong een blanke bevolking had en de wens om dat zo te behouden, hoewel in ieder geval Thierry Baudet het woord in een andere context gebruikt heeft[2]. In een artikel van De Correspondentwordt beargumenteerd dat de term door extreemrechtse politici als Jean-Marie Le Pengebruikt wordt om de stichtingsmythe van het Arisch ras the duiden[3][4]. Het begrip wordt ook gebruikt in teksten van de Italiaanse reactionair Julius Evola[5]. Het gerelateerde begrip āhyperboreaā wordt gebruikt door Russisch Nationalistische bewegingen na de val van de muur als aanduiding voor etnische Russen[6]. Ook heeft het gebruik van de term mogelijk bijgedragen aan de breuk tussen Jean-Marie Le Pen en zijn dochter Marine Le Pen[7]
Dit bedoelt hij dus. Doodeng.
Oh
Er is ketterij binnengedrongen in ons spirituele vacuĆ¼m. Eh oke. (ik loop een paar minuten achter trouwens)
Haha I canāttttttttttt. Wtf zegt deze man allemaal?
Ik kan het niet kijken jongens
Had graag mān vocabulaire willen uitbreiden.