Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Ongelofelijk…

Wat een verschillen zeg

Het komt best vaak in de media dat ze populair zijn onder studenten net als dat ook over Groen Links worden gezegd. Als je Fvd met PVV vergelijken dan neigen de hoger opgeleiden naar Fvd en de lager opgeleiden naar PVV.

2 likes

En de exit poll voor noord Brabant

2 likes

Nou niet echt dus :joy:

Als Thierry Baudet niet zo’n gladde charmante zak was zou dit echt nooit zijn gebeurd volgens mij…

2 likes

WTF?? Hoe kan dit nou :cry:

1 like

Sowieso allerlei schandalen nu ze meer mensen die die zetels moeten vullen. Dit soort partijen trekt per definitie gekkies aan.

6 likes

Het is maar een trieste bedoeling
Enige wat ik wel vind, omdat FvD begint op 0% lijkt de stijging wel nog groter voor m’n gevoel (al is 14% en daarmee de tweede grootste van de provincie natuurlijk ook wel een grote stijging überhaupt)

3 likes

Hoop dat Utje stad de linkse kant kiest en de rest van de provincie mee trekt :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

11 likes

“het zou fijn zijn als ze een programma gaan schrijven” :joy:

7 likes

Ja dat was met de eerdere populistische partijen ook altijd smullen!

1 like

Ik vind dit best heftig nu het echt zo is.

1 like

Omg dit is echt niet okay. Hoop dat de rest beter is

1 like

Ik word hier echt zo verdrietig van. Ja, het is democratie en ik wil allerlei argumenten bedenken waarom dat toch een goede vorm is maar het lukt me nu gewoon niet. (En ik zou er genoeg moeten kunnen bedenken vanuit mijn studie :joy:)

1 like

Lokbra is dat een lok zebra? :sweat_smile:

Tiny Kox wat een naam. Gelukkig met een K dan nog…

*kleutermodus uit

11 likes

Rond Roosendaal en Etten-Leur is toch altijd zo’n PVV hoek? Dacht ik net ook te zien op de kaart van vorige keer. Denk dat die ook wel veel overgegaan zijn naar fvd. Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor

2 likes

Enige positieve is dat GL waarschijnlijk boven pvv eindigt

6 likes

O mijn god ik ben pas net thuis van stage en had het eerste stukje eixtpolls op de radio geluisterd, ik weet niet of ik dit aan kan hoor :cry::cry::cry::cry:

HOE hebben mesnen op FvD gestemd als mensen niet eens weten wie die kandidaten zijn of wat het programma is?!?!?!

15 likes