Sorry dat ik het vraag, maar hoe heb je niet kunnen merken dat FvD zo populair is?
@Adje En als ik in mijn eigen omgeving kijk zijn het juist geen ‘tokkies’ die erop stemmen. Ken (helaas) best wel wat hoogopgeleide FvD-stemmers
Sorry dat ik het vraag, maar hoe heb je niet kunnen merken dat FvD zo populair is?
@Adje En als ik in mijn eigen omgeving kijk zijn het juist geen ‘tokkies’ die erop stemmen. Ken (helaas) best wel wat hoogopgeleide FvD-stemmers
Ja ik verbaas me ook juist over de hoogopgeleide (vrouwen) die dus heel bewust(!) kiezen voor FvD.
Ik ken persoonlijk niemand, maar moet ook wel zeggen dat ik het met weinig mensen over de verkiezingen heb gehad. Alleen vrienden en die stemmen toch vooral D66-Groenlinks op een enkeling na.
Ik was vorige week samen met ongeveer 10 studenten, en 4 wisten niet wat FvD was (nooit van gehoord zeg maar)
Ik ken persoonlijk niemand die er op stemt en heb het er echt met veel mensen (familie, vrienden, collega’s) over gehad waar ze op stemmen.
Ik voel me altijd wat in mijn linkse bubbel zitten maar dat het zo anders is dan ik had verwacht…
Ik vind dit ook echt heftig, had het toch niet verwacht. Ben benieuwd naar de rest van de uitslagen.
gadver trash
Vind dit zo zorgwekkend
Ik ben me weer eens heel erg bewust geworden van de linkse bubbel waarin ik verkeer Ik heb met best een aantal mensen over de verkiezingen gesproken en ik heb alleen maar GL/PvdD stemmers gehoord, met een enkele D66’er.
Tijd voor een dictatuur in dit land.
Ik begeef me denk ik in een nogal links milieu en ik heb me dus niet zo verdiept omdat ik vrij partijvast ben. Ik ken echt niemand die ook maar heeft overwogen voor fvd te stemmen, dus het is nogal langs me heen gegaan
Jongens het is superkut, maar zo lang FvD geen meerderheid krijgt (krijgen ze niet) kan het kabinet met steun van GroenLinks/sp dingen als klimaatbeleid er alsnog doorheen knallen.
Ze worden groot, maar grote oppositie want niemand wil samenwerken net Meneer Rassenleer.
Ah echt? Ik ken juist weinig hoogopgeleide mensen die stemmen op FvD. Maar ik zit wel in een linkse bubbel qua vrienden.
Bij mij zijn de Wilders en FvD stemmers echt de Johnny en Anita’s vanuit mijn moeders familie en de lokale voetbalclub.
Maar kan uiteraard bij iedereen verschillen!
Werkt het in de eerste kamer hetzelfde met coalitie en oppositie?
Hopen dat het een gevalletje LPF wordt. Bij de volgende verkiezingen zijn ze weer verdwenen.
West-Brabant zal ook wel fvd worden, hoop dat Oost-Brabant het compenseert
Nou laten we hopen dat de stemmen van gezin Koffiebroodje een goede bijdrage hebben geleverd hier!
Nou ik voel de bui alweer hangen
gaat weer dezelfde kant op…
oh oh oh oh oh