Vandaag was ik wederom teleurgesteld toen ik niks in de brievenbus vond, dus toen dacht ik, waarom niet met Postcrossing beginnen? Ik ben bezig met papier scheppen dus dacht dat ik deze twee ~hobbies~ mooi zou kunnen combineren. Wie doet dit nog meer? Ik dacht misschien kunnen we dan hier foto’s uploaden van de kaarten die we krijgen ofzo moet mijn eerste nog sturen maar oké.
Leuk! Ik ben een tijdje gestopt geweest, maar wil het ook weer gaan oppakken. Zo leuk om uit verschillende landen kaarten te krijgen
ja en hoe de kaarten zelf eruit zien boeit me niet zoveel maar dat je af en toe een leuk verrassinkje in je brievenbus hebt lijkt me leuk
Heb vorig jaar echt fanatiek gedaan, vond het soms toch wel veel werk dus de lol was er even af. Maar eens een leuk kaartje in je brievenbus vinden, is toch wel heel leuk.
Leuk! Een vriendin van mij doet ook aan postcrossing en ze heeft echt al kaarten van over de hele wereld ontvangen. Lijkt me ook heel gezellig af en toe een leuke kaart in de brievenbus.
Ik wil me ook gaan opgeven, maar moet eerst even verhuizen. Wil niet mee gaan doen als binnen nu en een halfjaar mijn adres verandert. En waar ik nu woon is de post dramatisch slecht. Wordt vaak of in de lobby gedumpt, of bij het verkeerde huisnummer, of het “verdwijnt”. Kan echt niets hier laten bezorgen. Dat wil ik met kaartjes waar iemand moeite in heeft gestoken niet riskeren.
Mn huiskamer hangt vol met ansichtkaarten die ik via postcrossing heb gekregen.
Heb het nu alleen al 1,5 jaar niet meer gedaan misschien een idee om weer te beginnen.
Het enige wat ik wel echt jammer vind is dat mensen soms niet blij zijn met hun kaart omdat hij niet voldeed aan de eisen die ze hadden gesteld
Ik heb wel eens een account gemaakt maar niet echt actief iets mee gedaan. Ik woon het afgelopen jaar ook overal en nergens dus misschien ga ik straks als ik gesetteld ben wel beginnen.
Ja vind ik ook jammer! Of als iemand niks terugschrijft (Ik schrijf zelf altijd de hele kaart vol). En ik vind het ook vervelend als een profiel alleen bestaat uit eisen en in hoofdletters wat niet verzonden mag worden
wow ongelooflijk dat er mensen zijn die eisen denken te kunnen stellen? soms verbaast de mensheid me echt. iemand heeft nu gezegd wat ze leuk vindt, maar ik maak gewoon zelf kaarten dus dat zal meestal niet opgaan
Ja echt jammer! Gelukkig heb ik dat nog maar een of twee keer meegemaakt maar toch, vind het minder leuk om daar een kaartje naartoe te sturen! Zelfgemaakt is echt leuk, zou ik zelf althans echt vrolijk van worden.
Ja, ik was soms ook echt niet blij met de kaarten die ik kreeg maar neem altijd de moeite om een leuk berichtje terug te sturen.
Ik heb ooit eens een bericht gehad waarin stond.
Thank you for the card. Not what I asked for but whatever
Wow wat zuur zeg! Inderdaad, ik krijg ook niet altijd mooie kaarten (persoonlijke smaak) maar dat interesseert me eigenlijk niks. Genoeg leuke teksten op de achterkant en vaak heeft iemand z’n best gedaan op een passende kaart.
Ja… idioterie
De persoon wilde alleen maar kaarten ontvangen met wilde dieren maar geen olifanten , neushoorns etc. Het ging puur om paarden en wolven of iets van indianen…
Jaa! Ik mistte dit topic al
Dit zijn de nieuwe zegels! Eindelijk eens leuke ipv die lelijke met dat standaard “Hollandse” printje
Ik heb een aantal jaar geleden ooit aan postcrossing meegedaan, nooit een kaart teruggekregen, dus toen vond ik het niet meer leuk haha
Ik kreeg vandaag een kaart van een Amerikaanse tweeling van 9, zo lief!
En mijn kaartje naar Frankrijk is al 20 dagen onderweg, dat komt niet meer goed denk ik…
Ik had er laatst eentje die 129 dagen onderweg is geweest.
Maar ook al 4 die ruim een jaar onderweg zijn. Die beschouw ik wel als verloren
Ik heb ook wel eens kaarten gehad die maanden onderweg waren, maar dat was altijd naar Amerika of Rusland ofzo. Frankrijk is zo dichtbij…
Ja dat is zo. Al kreeg ik laatst een kaart uit Frankrijk van voor kerst. Die is ook even onderweg geweest.