Podcasts

Waarom ook al gehad?

Ja!

Ik herinner me net ineens deze, zelf nog niet geluisterd

1 like

Ik las op twitter dat er mogelijk voor eind dit jaar nog een extra aflevering komt van ā€˜de moord op Patrickā€™. Ben heel benieuwd of er dus echt nieuwe ontwikkelingen zijn.

2 likes

Ja dat was nogal een tegenvaller. Al ben ik nog steeds in ongeloof hoe stom de politie was dat niemand over die waxine-lichtjes had nagedacht.

Ik ben ook echt een beetje klaar met de Moord op Patrick, vind ā€œnormaleā€ afleveringen van Argos veel interessanter haha

Ik ben net begonnen met The Heads of Sierra Blanca, een fictieve (ja i know vreselijke spoiler) true crime podcast over een seriemoordenaar. De details zijn wel best gruwelijk over the top maar het is zoā€™n heel goed geproduceerde serie en het doet me denken aan Limetown en The Black Tapes.

8 likes

O die ga ik even opzoeken. Ik wil beginnen aan de nieuwe over Epstein, ā€˜Mr. Epsteinā€™ is de titel volgens mij. Ben heel benieuwd.

1 like

Ik vond dit ook mega interessant maar die stem van die man! Echt vreeeeselijk, alsof je naar zoā€™n sensatiezoekend SBS6 programma luistert.

Ja die bedoel ik!

Ik heb vandaag de eerste aflevering van Datevermaak geluisterd. Vond er echt niks aan? Ging nergens over, leuk gesprek tussen drie vrienden maar niet interessant om naar te luisteren voor een ander.

En El Tarangu was ik een tijdje geleden aan begonnen maar vond het niet zo boeiend. Ga het toch nog maar een kans geven aangezien iedereen zo enthousiast is.

1 like

Ik vond datevermaak in het begin wel geinig, maar na een paar afleveringen was ik er wel klaar mee. Ze leven zo in een eigen bubbel en doen de hele tijd alsof ze super open minded zijn en aan heel veel zelfreflectie doen, maar ondertussen kunnen ze er maar niet over ophouden hoe bijzonder!!! het is om iemand uit ā€œde provincieā€ te daten. Dus ben afgehaakt haha.

3 likes

Ik vond seizoen 1 van Datevermaak juist heel leuk, en leefde ook wel mee in de dates en kon er echt mee lachen. Maar de twee afleveringen van seizoen 2 vind ik echt zo saai? De gasten zijn 85% van de tijd aan het woord en het gaat steeds over ā€˜the gameā€™ ofzo hoe mannen dan vrouwen moeten versieren heel oninteressant, ik vind er echt niks meer aan :pensive:

1 like

Ik vind het nog steeds wel leuk omdat het zo herkenbaar is maar die bubbel is eeeecht bizar. Had geen idee dat dat zo sterk kon zijn onder Amsterdammers en daar knap ik wel echt op af :sweat_smile:

2 likes

Uuuughh ik hoop het niet. Heb ooit die podcast van hem geluisterd en echt :face_vomiting:

Eens. Echt zoā€™n elitaire bubbel. In een van de vorige afleveringen zei Ć©Ć©n van hen: ā€˜Ik zou nĆ³Ć³it in West kunnen wonen. Voor mijn gevoel staat de zon daar nĆ©t niet chill.ā€™

8 likes

Neeeeee haha. Ik was sowieso verbolgen over dat ze toen zo verwonderd was over dat ā€˜watertjeā€™ in het dorp en dat ze met een BUS moest. Echt come on schaam je

2 likes

Haha ja.
Komen waarschijnlijk nooit buiten de ring. Maar goed, ik kom er nooit binnen.

1 like

Hahahahaha
Vind dat de dames van de monica geuzefanpodcast ook enooorm in zoā€™n linkse amsterdambubbel zitten, en hun gasten ook vaak. Vind ze wel heel fijn om te luisteren

1 like

Cultutele elite noemden ze dat zelf toch? haha!

2 likes