Podcasts

OMG ik loop achter want deze is hier al veel vaker getipt, maar Dissect is zooo goed! Ik heb het seizoen van To Pimp a Butterfly nog niet eens helemaal geluisterd, maar ik weet nu al dat ik het straks nog eens opnieuw begin. Vond het hoe dan ook al een geweldig album, maar nu wil ik nog 100 keer luisteren en alle references opzoeken :nerd_face:

1 like

Vandaag om 14.00 een nieuwe aflevering van de moord op Patrick!

3 likes

Ja!

Samenvatting

Ik vond de aflevering ook tegenvallen. Wel interessant van de andere theorieën, maar voor de rest was het weinig nieuws.

Ook ben ik benieuwd wat voor info die nieuwe getuige had, maarja, dat krijgen we niet te weten.

1 like

Ik dacht precies hetzelfde.

Summary

Voelde een beetje als het herhalen van eerdere afleveringen.

Summary

Ja dat vond ik ook zo stom!

Ik vind het wel mooi dat zij er nog steeds meer bezig is, en alle alternatieve scenario’s wel interessant. Ben benieuwd of er meer volgt (ben nog niet klaar met luisteren, mocht dat gezegd worden later haha)

over die vrouw met mogelijk nieuwe informatie

Volgens justitie moest de vrouw met nieuwe info een e-mail sturen. Dat wilde die vrouw niet.

De presentatrice zei dat het verplicht was om (nieuwe) informatie over een misdrijf te melden bij de overheid.

De presentatrice heeft deze nieuwe info nu ook. Dan zou feitelijk gezien de presentatrice deze informatie ook moeten melden aan justitie toch?

Of is het dan minder betrouwbaar omdat het van de tweede hand komt?

Ik vond die nieuwe scenario’s wel interessant, omdat daar inderdaad weinig naar gekeken is en het hele verhaal gewoon vreemd is(voor een eerwraak). En ja jammer dat we die info niet hadden, hoop echt dat die wel bij de politie terecht komt.

1 like

Moord op Patrick:

Ik had al eerder het idee dat de ex het misschien wel gedaan kon hebben, en nu door die kaarsjes weer.

1 like

Ik vond het juist wel interessant, deze aflevering! Maar ik vind het juist wel goed dat ze daadwerkelijke deskundigen op het gebied van eerwraak ana het woord laten en spreken, ipv gekke assumpties van de politie. Maar ik luister ook niet zoveel crime podcasts dus daar gaat het me wat minder om haha

Heeft iemand nog aanraders voor podcasts over feminisme en body positivity in combinatie met marketing/advertising?

Summary

Een journalist mag bronnen geheim houden, en kan nooit verplicht worden door politie en justitie om die namen bekend te maken.

1 like

Ik weet geen specifieke podcast, maar ik heb de laatste tijd Jameela Jamil een aantal keer horen praten over dit onderwerp op verschillende podcasts (Sooo many white guys, Getting curious with Jonathan van Ness, Work Party,… ik vergeet er sowieso nog)

1 like

Ah thanks! Ik vind haar sowieso als persoon al heel erg leuk, dus ik ga dit zeker even bekijken!

1 like

Zei doet ook veel op ig tv misschien ook leuk om te kijken .

1 like

Ik heb geluisterd:

• De man met de microfoon
  • De eeuw van de amateur
  • Man man man de podcast
  • Groenteman in de kast
  • De kofferbakmoord
  • Brand in het landhuis
  • De moord op Patrick
  • De krokante leesmap
  • Echt gebeurd
  • Tante Jos (mee begonnen maar zit er nog niet echt in)

Ik vind waargebeurde, spannende podcasts leuk. Of gewoon klets podcasts met humor.
Hebben jullie hier nog tips voor?

De correspondent heeft ook fijne podcasts. Er is er nu een over het ‘nemen’ van een tweede kind, vind ik ook super interessant!

1 like

Damn Honey! Is kletspodcast (en veel meer hoor maar wil niet te veel verklappen, gewoon luisteren!!!)

Hidden Brain is mijn lievelings, maar is meer theoretisch onderbouwd en niet een gezellig theekransje

Laura H en Bob

Ben ook weer benieuwd naar de nieuwe podcast van Audiocollectief Schik, El Tarangu, ondanks dat ik niet van wielrennen houd en die Mirke zo’n irritante uitspraak heeft. Maar vind hun opbouw en manier van vertellen gewoon zo fijn.

@ILoveCurls en de andere Damn, Honey luisteraars. Is het inmiddels beter dan de eerste drie afleveringen? Die vond ik namelijk vrij kut, heel oppervlakkig. Misschien ook omdat ik het origineel (The Guilty Feminist, en nee het is geen 1-op-1 kopie, maar die meiden van Damn, Honey hebben wel heeeeeeeeeeel goed naar TGF geluisterd) gewend ben en dat gewoon ontzettend goed is? Maar die is dan wel weer in het Engels…

“Ik ken iemand die” vind ik ook leuk. Gaat over opvoeden v kinderen. Zou wel beetje bij t begin beginnen, vond die afleveringen het leukste