Podcasts

Ben op aanraden van dit topic de podcast dissect gaan luisteren! Echt ge-wel-dig.

3 likes

Ik luister dankzij jullie naar de krokant leesmap. Luister het meestal tijdens het schoonmaken op zaterdag. Wat een heerlijke podcast, ik moet echt vaak hardop lachen, ze zijn zo grappig met zn drieën. Alle drie heel verschillend, maar ze passen zo leuk bij elkaar. Echt een goeie chemie

2 likes

Ik luister nu opgejaagd, erg interessant!

1 like

Ik luister nu “what really happened”. Het is een podcast die naar gebeurtenissen/personen die veel aandacht hebben gekregen in de media en vervolgens analyseert wat er echt is gebeurd en of er ook een andere manier is om ernaar te kijken. Het wordt gemaakt door Andrew Jenks dus de afleveringen luisteren ook wel als een soort mini documentaires. Ik vind het echt super interessant! Heb nu de aflevering over Serena Williams geluisterd en over de mega offensive Pepsi reclame met Kendell van een paar jaar geleden en de reactie hierop. Echt een aanrader!

5 likes

Klinkt als een Vlaamse kopie van My Favorite Murder, dat heb ik wel een tijdje geluisterd. Maar ik ben eigenlijk een beetje klaar met true crime podcasts de laatste tijd, ben echt op zoek naar iets anders interessants.

Laura H wel, Tante Jos nog niet! Het genre ‘mijn opa/oma/familielid in de oorlog’ vind ik meestal niet zo super boeiend omdat ik daar via mijn werk al een miljoen verhalen van ken, is het een beetje goed verteld?

Hmm, ik zal het eens proberen. Ik heb wel net Babylon geluisterd van dezelfde makers als de Blankenberghe Tapes, maar ik vond het eerlijk gezegd een klein beetje flauw (en ik kreeg jeuk van de hoofdpersoon die op een net iets te verlekkerde manier een meisje beschreef wat hij geil vond :nauseated_face:)

1 like

Jaa die vond ik ook tof! Haar stem is zo fijn :heart: En ik ben sowieso verliefd op zweden dus dat maakte het nog interessanter

Ik ga zo aan deze beginnen.

Ik vond Bob ZO mooi :sob::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heeft iemand tips voor sci-fi/fictie podcasts? Ik heb op aanraden van @Kamerbreed hier (geloof ik, al een hele tijd terug) Limetown en Wolf 359 helemaal afgeluisterd en ben opzoek naar meer van dit soort verhalen/podcasts

Ik vond Rabbits wel leuk, en The Black Tapes! Life/After was ook spannend, en van dezelfde makers The Message ook. Allemaal fictie en iets met sci fi/paranormale dingen (normaal gesproken totaal niet mijn ding maar deze waren allemaal spannend).

1 like

Dankjewel! Ik heb ze allemaal toegevoegd, nu heb ik weer wat te luisteren tijdens het sporten :grin:

1 like

Toen ik vorige week vertraging had met het vliegtuig had ik snel de eerste twee afleveringen van Espionage gedownload en ik vind het tot nu toe erg interessant. Heb nu voor de terug weg nog een paar afleveringen gedownload. Gaat over spionnen enzo. De eerste afleveringen gingen over the Rosenbergs, beroemde Russische spionnen in New York die er mede voor hebben gezorgd dat Rusland atoom wapens kon ontwikkelen.

30 minuten rauw van Ruud de Wild is met Rob Jetten vandaag @Krabsalade Moest meteen aan jou denken.

1 like

Ik heb in ander halve dag kofferbakmoord, blankenbergen tapes en brand in het landhuis geluisterd. Vooral de brand vond ik erg fijn luisteren! Zijn er meer soort gelijke in het Nederlands? Of is dit al heel vaak gevraagd haha

1 like

Ohh ik ben weer verder aan het luisteren naar Dissect. Zo indrukwekkend hoe die muziek tot stand komt, het is echt een kunstvorm. Ik luister nu het seizoen met Kanye.

4 likes

De moord op Patrick.

Oh en die ook nog in mijn te luisteren lijstje zit: Waarom

1 like

Ik ben begonnen met Dit Is Hoe Je Doodgaat, ook fictie. Vind hem spannend! Staat helaas wel alleen op Storytel.

Ik luister de laatste tijd veel naar ‘De eeuw van de amateur’. De afleveringen zijn behoorlijk lang en eigenlijk zijn het gewoon twee vrienden die ouwehoeren over van alles, maar het heeft toch iets gezelligs. Zit regelmatig grinnikend op de fiets/ in de bus/ op kantoor. Aanrader voor wie van kletspodcasts houdt :smile:

3 likes