Ik heb hier de eerste twee afleveringen van geluisterd en ben toen afgehaakt want vond het niet zo pakkend, weet niet precies waarom… Vond jij het later beter worden en moet ik het nog een kans geven of zat jij er wel direct helemaal in?
Ik had hetzelfde! Hele hoge verwachtingen maar vond er weinig aan… Misschien is de tv-serie wel leuk?
Hele andere categorie: ik kan echt genieten van de Krokante leesmap Zo lekker venijnig
Ik heb de podcast niet afgeluisterd. Werd te langdradig. De serie ga ik zeker kijken dit weekend.
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan The Dropout. Over de scam van Elisabeth Holmes en haar bedrijf Theranos. Echt een fascinerend verhaal en een goede podcast
Ik ben nu bij aflevering 2 van de podcast ‘voor altijd duurt een jaar’. Interviews met mensen over de liefde (in het algemeen). Luistert lekker weg en zijn ook interessante verhalen tot nu toe!
Ik luister dit nu en moest zo lachen bij dat stukje over ‘een verhaal is als breien, als je een steek mist valt er een gat’ blablabla. Het ging veeeel te lang door ook. Hahaha zo kunstacademie inderdaad. Wel echt jammer dat je zo aan die jongen hoort hoe creatief en diepzinnig hij zichzelf vindt.
Hahaha ja en dat hij die brief aan die Boudewijn gaat voorlezen, met dat zeefdrukken en zo. Zo cringy
Ohh die brief
voor de zekerheid toch ff spoiler
Hoe ongepast om zijn relatie met Marggraff maar gelijk even tot liefdesrelatie te bombarderen? Alsof Boudewijn dan zou denken: ohhh Simon begrijpt mij zo goed, ik bel m meteen
Echt gênant
Ja gelukkig heeft hij die brief niet verstuurd haha
Ik kan de podcast ‘man man man’ aanraden! Is een podcast met Domien Verschuren en nog twee andere dj’s of sideskicks dat weet ik niet precies. Elke twee weken bespreken ze een onderwerp en bespreken hoe mannelijk (meestal totaal niet)ze hierin zijn. Ik vind ze echt hilarisch en veel dingen zijn erg herkenbaar. Lekker om te luisteren bijvoorbeeld tijdens het opruimen/schoonmaken. Helaas hebben ze nu even een winterstop
Ik vind de krokante leesmap echt zo grappig. Vooral omdat ze zo fucking droog tegen elkaar doen. Ook lekker geouwehoer
@Matilda vergeet niet het ‘… leerde mij dat je van niets iets kunt maken’
Dat kon ik ook niet meer horen.
HAHAHA
Ik luister het vaak onderweg naar m’n werk en dan ben ik of net wakker of ik wil de werkdag van me afzetten, dus ik vind het fijn als het gewoon in het Nederlands is en niet te moeilijk.
Ik luister:
- De man met de microfoon - hele basis journalistiek eigenlijk, gewoon een man met een microfoon die verhalen in de buurt gaat halen. Klinkt saai, maar het is echt een leuke en verrassende podcast.
- Man man man, de podcast - Drie dj’s die aan de hand van thema’s kijken hoe mannelijk ze zijn. Gewoon grappig geouwehoer.
- Echt gebeurd - Misschien wel m’n favoriet. Korte waargebeurde verhalen, verteld door degene die het is overkomen.
- De eeuw van de amateur - Hele fijne (lange) podcasts over van alles en nog wat (ligt eraan wie er te gast is). Paulien Cornelisse is hier ook bij betrokken.
- Universiteit van Nederland - Korte colleges over verschillende onderwerpen. Dit vereist wel wat meer focus, maar soms erg interessant.
Superveel leuke podcasts hier! M’n lijst is aangevuld met dingen die ik moet uitproberen. Ik ben zelf net begonnen met Revolutions. Ik luister nu eerst naar het seizoen over de Franse Revolutie, omdat ik dit semester een vak heb over de 19e eeuw, maar ik ga hierna ook nog naar de andere seizoenen luisteren, want het is heel interessant.
Iemand hier eigenlijk ervaring met het maken van podcasts? Is iets wat me al langere tijd aanspreekt om zelf ook eens uit te proberen.
Nee helaas niet. Maar het lijkt me zo leuk! Zullen we een FF podcast maken?
@instantramen Jaa dan wil ik ook meedoen!
Nee het lijkt me al een tijdje heel leuk en ik ken ook wel mensen bij wie ik kan aankloppen, maar ik heb nog geen gouden idee. Of nou, ik heb wel een idee met mijn vriend maar dat moet hij eigenlijk doen. Als ik een keer iets verzin wat heel goed bij me past ga ik het misschien wel proberen.
Als je een lezer bent: Bloedfraude is dan ook een aanrader! Geschreven door de journalist die haar ontmaskerd heeft, John Carreyrou. Ik vond het echt een bizar boek en ik dacht constant dat ik fictie aan het lezen was door de ‘twists’ die erin zaten. Ik zat bijna letterlijk zo te lezen soms:
Er komt ook een verfilming van met Jennifer Lawrence in de hoofdrol, al vraag ik me af of dat niet uitgesteld gaat worden, want dacht ergens gelezen te hebben dat ze zwanger is?
Maar goed. Lekker offtopic.
Ik ben in ieder geval blij met alle tips! Ik krijg bijna een auto (nou ja, ‘krijg’, ik moet er gewoon voor betalen) en ik heb nu al zin om dan lekker podcasts te luisteren.
Kun je met de Apple podcast app ook afleveringen downloaden? Ik ga echt te snel door m’n data heen maar ik kan niet overweg met die app