Podcasts

Verslaafd aan Where Should We Begin van Esther Perel. Intiem en soms gewoon herkenbaar. Heb er een paar wijze lesjes uit gehaald voor mijn eigen relatie.

2 likes

Jaaa die luister ik ook! Aanrader inderdaad

1 like

Oh ja ik las hierover in de krant, was er ook benieuwd naar! Gaat ook op mijn lijstje!

Ja die had ik aangeraden, vet is het he! Hij kondigde laatst op insta een nieuw seizoen aan, ben heel benieuwd wat het volgende album wordt!

1 like

mijn god :sob:

Ik vond Alice Isnā€™t Dead heel tof! ā€œA series of audio diaries by a truck driver in her search across America for the wife she had assumed was deadā€. Is geschreven door een van de makers van Welcome to Night Vale, daar heb ik nu net mee begonnen en vind ik tot nu toe ook wel leuk.

2 likes

Klinkt goed! Ga het meteen proberen.

1 like

Vanmiddag alle afleveringen achter elkaar geluisterd. Holy shit wat een verhaal! En wat een mafketel zeg, die ā€œjournalistā€ van Omroep Brabant.

1 like

Leuk! Benieuwd wat je er van vindt :slight_smile:

Jaaa, ik heb ook meteen drie afleveringen geluisterd! Zo spannend! Vanavond afluisteren :smiley:

1 like

Televisiekijktip als je de Brand in het Landhuis hebt gekeken: de Kunstdetective op uitzending gemist . Is een korte serie over die Arthur

Ooh die vond ik nog wel passend. Alleen het einde met het begraven van dat doek met dingen erin genaaid was voor mij iets te kunstacademie (zoals jij het zo treffend verwoord).

2 likes

In spoiler, gaat over brand in het landhuis

Samenvatting

Ik vraag me vooral af hoe het Noord-Brabants museum op deze podcast (brand in het landhuis) gaat reagerenā€¦ Het geld dat die directeur de Mooij heeft binnengeharkt is niet echt op een eerlijke manier verkregen

5 likes

Hahaha PRECIES mijn mening :smiley: hij ook de hele tijd met zā€™n ā€œhet is mij, simon weijmansā€-stem. Lach me dood.

2 likes

Waar luisteren jullie die brand in het landhuis? Ik vind 'm niet op Acast of Spotify en op de site van NPO Radio 1 lijkt je 'm niet te kunnen downloaden voor onderweg?

Kon hem via podcast Addict wel downloaden. Was wel even zoeken.

1 like

Pocket casts, maar dat is wel een betaalde app (maar werkt heel fijn, volgens mij heeft @Matilda die hier ooit aangeraden).

3 likes

Dank jullie voor het meedenken @Swelgje @Evenveel @tukker! Ik heb Podcast addict maar gedownload en daar staat ie in. Ben benieuwd!

1 like

Ik ben klaar met de brand in het landhuis, wat een verhaal zeg! Het lijkt wel een film :scream: Ik moet dit even verwerken denk ikā€¦ :ā€™)

2 likes

Tip:Dirty John.
En ik zag gisteren dat er een serie van is gemaakt die nu te zien is op Netflix,