Ik overweeg het ook en lees overwegend dat je na 2 weken wel weer “toonbaar” bent.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb net een afspraak gemaakt voor een consult. Ik zit net tussen twee banen in dus ik moet even kijken hoeveel vakantie ik nog kan opnemen / ergens wat tijd ertussenin kan proppen!
Ik overweeg het ook en bedacht me dat het nu juist een handige periode is qua werk omdat ik alleen maar vanuit huis werk en dan zet ik de webcam gewoon even niet aan. Al is het beeld daarop toch al wazig. Maar aan de andere kant, stel dat er wat mis gaat dan wil ik het ziekenhuis ook niet mijn complicatie aandoen omdat ik vanuit ijdelheid zoiets wil laten doen. (En ben als de dood dat mijn ogen opgezwollen blijven, bij mijn tante werkte haar lymfeklieren niet meer goed en zij heeft dus permanent vocht rond haar ogen. Maar ik weet dus niet zo goed hoe dat mis is gegaan. Iedereen in de familie doet alsof ze het niet zien.)
Ik heb heeeeel veel ooglidcorrecties gezien en na 4-5 dagen kunnen de hechtingen eruit.
Na 4-5 dagen zag ik de mensen dan dus weer en sommige hadden wel blauwe ogen maar dat komt bijna niet voor.
Het litteken is dan nog wel zichtbaar en de meeste mensen houden iets vocht vast rondom de ogen.
Het is belangrijk om na de operatie niet te koelen met ijs of coldpacks maar te spoelen met lauwwarm water en de eerste paar uur rechtop te blijven.
De dagen erna niet sporten en niks gebukts doen zoals stofzuigen of een koffer gaan inpakken ofzo
Dan valt het heel erg mee met de zwelling!
Afgelopen week heb ik bij twee verschillende klinieken een afspraak gehad om te bespreken wat traangootfillers en een ooglidcorrectie voor mij kunnen doen.
Bij de eerste kliniek had ik geen goed gevoel dus daar ga ik sowieso niet heen. De kosten zijn 1000 euro voor de traangootfillers wat ik echt te duur vind en de arts vond ik niet zo vriendelijk. Heg effect zou 6-9 maanden aanhouden.
De tweede kliniek was een betere ervaring (fillercottage). Voor fillers vragen ze daar 780 euro. Omdat mijn traangootjes erg diep zijn heb ik meer fillers nodig wil je effect zien dus snap de prijs wel maar 780 euro vind ik eigenlijk ook gewoon te duur.
De arts bij fillercottage zei eerlijk dat een ooglidcorrectie technisch niet veel zou opleveren. Het gebied onder mijn wenkbrauwen vind ik te zwaar maar mijn oogleden zijn nog wel redelijk zichtbaar (kan het moeilijk uitleggen). De arts gaf aan dat een behandeling met een plasma pen kon helpen en dat overweeg ik nu. De resultaten op internet zien er mooi uit en het is wat betaalbaarder.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, dit inderdaad! Nou, als ik de comments lees wordt ik niet echt enthousiast.
Ik kan me herinneren dat ze er zelf uiteindelijk ook niet heel tevreden over was, volgens mij heeft ze jaren later nog een keer een update geschreven
Voor traangootfillers ga ik altijd bij Faceland, daar was ik de laatste keer €400,- kwijt, voor deze prijs krijg je gewoon zoveel filler als jij nodig hebt! Ik vind de prijzen die jij noemde wel echt ontzettend hoog zeg
Heeft iemand ervaring met een wenkbrauwlift? Ben heel benieuwd naar ervaringen
Rustig topic dit
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met liposuctie?
Ik heb liposuctie gehad maar alleen op kleine schaal, dus ik weet hoe het is qua pijn, genezing, dragen van kleding erna etc
Mag ik vragen welk gebied er is behandeld? Hoe lang duurde het herstel en had je veel pijn? Na hoeveel tijd zag je verschil?
Ik heb het gehad in combinatie met verwijderen van overtollig vel of daarna het alsnog wat strakker te maken dus niet op zichzelf staand zegmaar, op mn bovenarmen,heupen, onder mn oksels/zijkant borsten. Op mn heupen vind ik dat je het nauwelijks ziet eigenlijk, daar voelde ik er ook echt niks van, genas mega snel, bij de controle zag je de littekentjes al niet eens meer en mocht ik dat stomme broekje ook al gelijk voor altijd uit (2 weken), onder mn oksels is het super mooi geworden maar die was ook gelijk rotter en mn armen wil ik het niet eens over hebben zo rot was dat. Je kan dat natuurlijk niet zo zeggen maar mijn ervaring is dus, hoe vervelender het was, hoe gladder en strakker het resultaat, het voelt erna als een flinke blauwe plek
Dat het pijn doet verwacht je natuurlijk al, maar wel fijn dat je wel goed het resultaat ziet. Dan is het pijn lijden tijdelijk ook niet zo heel erg. Ook wel fijn dat je de littekens zo snel niet meer zag en dat het snel is genezen.
Ik las vroeger altijd dat het echt mega pijnlijk was maar dat vond ik dus echt niet, je moet het wel alleen echt doen als je dun bent en hardnekkige plekjes over hebt, een onderkin of lovehandles ofzo, een hele buik krijg je er niet mee weggetoverd haha
Haha dat zou mooi zijn als dat kon maar helaas
Interessant. Mag ik je eventueel een pb sturen?
Jahoor
Ik ben onderweg naar mijn eerste afspraak ivm botox.
Ik ben echt nerveus.
Ik heb niet de indruk dat het in België iets is wat veel mensen laten doen ofzo. Ofwel zwijgt iedereen erover. Het is hier precies alleen iets voor mensen van den televisie.
Ik weet eigenlijk ook nog steeds niet goed hoe of wat ik juist moet vragen.
Ik wil de natuurlijke ouderdomsverschijnselen graag beetje tegen houden. Ik heb niet specifieke wensen.
Hoe kaarten jullie dat aan? Hebben jullie wel duidelijke wensen of behandelingsgebieden?