Oh dankje!! Dan ga ik die van de week ook proberen, is echt zo lang geleden!
Ja die zijn helemaal awesome! Vooral de babi pangang, bakken in een laag olie en dan saus erover en wooop
Klinkt goed!!!
Hij ziet er wel heel mooi uit! Proef je het muffige nog terug of helemaal niet meer?
Het verdoezelt de smaak goed. Alleen moet ik de taart nog een keer zonder maken om te checken of het de taart zelf minder lekker maakt
Haha oke, wel goed om te weten! Ik ga denk ik vanavond even een mini-naan maken ermee om te testen en als dat vies wordt doe ik misschien ook wel zoiets!
Ben nu vegan jaffa cakes (of Pimms koekjes) aan het maken, recept van Rutger en dan vegan gemaakt. Zo benieuwd of het gaat lukken, zijn echt een van m’n lievelingskoekjes en al zo’n 5 jaar niet gegeten!
De volle oatly uit de koeling viel in de smaak! Zij gaat het nu ook zelf een keer kopen haha.
En volgens mij ben ik ontzettend laat op het feestje, maar ik ontdekte net dat de zebra donuts van AH vegan zijn. Die heb ik net gekocht en ga ik zo even proeven.
De speculoos donuts ook! En die zijn lekkerder (vind ik dan)
Maar die zijn er toch niet meer?
(of is het gvd alleen mijn ah die ze eruit heeft gemikt)
Ja, klopt! Die had ik al eens getest en zijn inderdaad erg lekker @Kurisu ik heb ze vandaag nog gezien, ze lagen hier naast de zebra donuts. Ik vind ze allebei erg lekker trouwens.
wederom teleurgesteld in mijn ah dat ik ze niet meer kan kopen
De kaashoeve heeft heerlijke vegan kaasfondue. En de vegan blauwe kaas is ook echt heel goed.
Waar haal ik dit?
amazing oriental. Deze week in de aanbieding nog
Mn toko is altijd zo insane druk en ik word helemaal gek nu, maar misschien kan ik mn vriend sturen🙊