Plantaardig/vegan eten #2

Oh dankje!! Dan ga ik die van de week ook proberen, is echt zo lang geleden! :grin:

1 like

Ja die zijn helemaal awesome! Vooral de babi pangang, bakken in een laag olie en dan saus erover en wooop

2 likes

Klinkt goed!!! :drooling_face:

Heb deze cheesecake van het Taart ende koeck bakboek gemaakt en die is wel okee.

21 likes

Hij ziet er wel heel mooi uit! Proef je het muffige nog terug of helemaal niet meer?

Het verdoezelt de smaak goed. Alleen moet ik de taart nog een keer zonder maken om te checken of het de taart zelf minder lekker maakt :sweat_smile:

Ik heb vrijdag de tiramisu uit het boek Taart ende koeck gemaakt hij is echt heeeeerlijk

12 likes

Haha oke, wel goed om te weten! Ik ga denk ik vanavond even een mini-naan maken ermee om te testen en als dat vies wordt doe ik misschien ook wel zoiets!

2 likes

Ben nu vegan jaffa cakes (of Pimms koekjes) aan het maken, recept van Rutger en dan vegan gemaakt. Zo benieuwd of het gaat lukken, zijn echt een van m’n lievelingskoekjes en al zo’n 5 jaar niet gegeten!

4 likes

Net ook gepost in het nieuwe producten topic, maar omg. Dit is zó lekker, 1 op 1 danoontje!

11 likes

De volle oatly uit de koeling viel in de smaak! Zij gaat het nu ook zelf een keer kopen haha.

En volgens mij ben ik ontzettend laat op het feestje, maar ik ontdekte net dat de zebra donuts van AH vegan zijn. Die heb ik net gekocht en ga ik zo even proeven.

2 likes

De speculoos donuts ook! En die zijn lekkerder (vind ik dan) :blush:

1 like

Maar die zijn er toch niet meer?
(of is het gvd alleen mijn ah die ze eruit heeft gemikt)

Ja, klopt! Die had ik al eens getest en zijn inderdaad erg lekker :yum: @Kurisu ik heb ze vandaag nog gezien, ze lagen hier naast de zebra donuts. Ik vind ze allebei erg lekker trouwens.

1 like

wederom teleurgesteld in mijn ah dat ik ze niet meer kan kopen :pensive:

1 like

De kaashoeve heeft heerlijke vegan kaasfondue. En de vegan blauwe kaas is ook echt heel goed.

2 likes

Waar haal ik dit? :drooling_face:

amazing oriental. Deze week in de aanbieding nog :partying_face:

2 likes
1 like

Mn toko is altijd zo insane druk en ik word helemaal gek nu, maar misschien kan ik mn vriend sturen🙊