Wat zijn de lekkerste of crratiefste pizzatoppings?
Eens een keer wat anders dan salami, tonno en hawaii
Wat zijn de lekkerste of crratiefste pizzatoppings?
Eens een keer wat anders dan salami, tonno en hawaii
Had er laatst eentje met schnitzel, was wel krokant en lekker.
Over bijna elke pizza vind ik honing lekker…
Dat klinkt eigenlijk best lekker
Niet gezond, maar: creme fraiche ipv tomatensaus, en dan een flinke lading groente (champignons, paprika, ui), met gorgonzola en jong belegen kaas.
Parmaham en rucola, of rucola met gerookte zalm
Kip, gorgonzola en jalapeño
Vind zelf de combi met frikandel speciaal minder geslaagd, dat hoort toch echt bij patat🙈
Wil binnenkort eens kijken of smeerkaas met kruiden erop lekker is
Geitenkaas en salami en paprika
Banaan en kaas? Oke nee dat lijkt me toch niet lekker😅 al heb ik ook nog nooit gebakken banaan gegeten
Hier hoef ik geen ‘formaat maaltijd’ van, maar een kleintje met nutella en banaan is erg lekker als toetje!
Die combi snap ik maar niet met kaas🙈
Haha, was ook geen reactie op de banaan en kaas, maar gewoon een nieuwe reactie waar ik toevallig aan dacht toen iemand banaan noemde
Ik doe vaak artisjokharten, paprika, rode peper in kleine stukjes, zongedroogde tomaat, olijven, kappertjes en vegan pesto.
Onbewuste cravings?
Een laagje zuivelspread (ipv tomatensaus), en dan bedekken met plakjes biet, geitenkaas, walnoten en honing.
Mozzarella, gorgonzola, vijg en parmaham en dan na het bakken nog balsamicosiroop is mijn favoriet
Bieten is ook zoiets waar ik slechte ervaringen mee heb😅 zoals die bietenburgers van de jumbo die waren vies🙈