Naast lurken op Instagram, vind ik het ook leuk om Pinterestpagina’s van anderen te bekijken! Misschien leuk om hier je Pinterest te droppen? Of een specifiek board mag ook.
Dit is de mijne.
Naast lurken op Instagram, vind ik het ook leuk om Pinterestpagina’s van anderen te bekijken! Misschien leuk om hier je Pinterest te droppen? Of een specifiek board mag ook.
Dit is de mijne.
Hier de mijne. Ik kan er 3 maanden niks mee doen en dan opeens zit ik er weer elke dag op.
Je hele naam staat erop, weet niet of je dat erg vind? Zo nee, dan heb ik niks gezegd!
Haha ja I know, ben hier toch al niet anoniem
Dit is mijn pagina. Ben echt verslaafd aan Pinterest haha.
Heb borden van letterlijk alles. Bullet journal, piercings, haarstijlen, interieur, Harry Styles , tattoos etc.
Even een upje voor dit topic. Ik heb afgelopen week mijn hele Pinterest pagina heringedeeld. Heb een hekel aan opruimen maar zo digitaal alles ordenen is heerlijk haha. Heb ook hele oude pins die ik niet meer mooi/interessant vond verwijderd.
Ben wel toe aan nieuwe inspiratie, dus deel vooral je Pinterest account! Mijn pagina vind je in de beginpost.
Leuke pagina’s allemaal, sommige ben ik ook gaan volgen. En mijn pinterest ook weer eens opgepakt.
Ik heb vandaag een Pinterest account aangemaakt!