Over mijn lijk

Ja joh, dat presentatorsduo werkte niet lekker samen. Bij andere interviews voordat OML aan tafel schoof ging het ook al mis. Dan werd de geïnterviewde midden in z’n antwoord onderbroken. Logisch als een antwoord heel lang duurt maar nu was het meer alsof de presentatoren zelf hun hoofd er gewoon niet bij hadden of niet goed op elkaar ingespeeld waren.

1 like

Off topic, maar ik vind op1 sowieso geflopt. Bij Jinek was dit heel anders tot z’n recht gekomen. Zoveel respect voor alle deelnemers :heart:

3 likes

Ik heb zelf nog geen fragment van OP1 gezien waarin ik me niet ergens aan stoorde, dus ik ben het met je eens.

2 likes

Ik zit nu de aflevering van donderdag te kijken en het is al zo vaak gezegd, maar wat is Lotte een prachtig topwijf. Komt vast doordat ik zelf pas moeder ben geworden, maar zij raakt me echt enorm. Moet nog bij het stuk van haar overlijden en uitvaart komen, en zie er echt tegenop om dat te gaan zien zo.

1 like

Ik had dit wel bij Beau willen zien eigenlijk… Toen die tijdelijk Late Night deed.

1 like

Ik heb het niet af kunnen kijken. Vond het zo pijnlijk dat er gevraagd werd hoe het ging, Pieter duidelijk een langer genuanceerder antwoord ging geven (het stuk over dat de dagelijkse zaken liepen, maar dat inherent is aan het hebben van kinderen), en hij werd afgekapt op het moment dat hij juist ging uitleggen hoe echt ging. Maar ik denk dat dit programma zich sowieso niet leent voor bespreking in een late night show, waarin je gewoon relatief weinig tijd hebt voor onderwerpen.

11 likes

Inderdaad, dat was zo belachelijk! Ik heb me er ook enorm aan lopen irriteren.

1 like

Precies dat was wat ik idd bedoelde, en ik voelde dat ‘gejaagde’ ook heel erg.

1 like

Tim zei wel dat hij het volgende seizoen ook gaat doen, ben benieuwd! Vond hem het dit seizoen al heel goed doen.

Wat een treurig ‘interview’ bij op1. Echt heel erg jammer en sneu voor met name Pieter. Werd continu afgekapt en hele rare overgangen? Zeker toen ze naar Alex gingen? Pieter werd zoooo gek afgekapt… bah. Wat sneu.

1 like

Je zag hem ook steeds zo beteuterd kijken van: oh ik was nog niet klaar…
Heel raar idd

1 like

Er was veel te weinig aandacht voor elk individu. Ik vraag me ook af wat de insteek van het interview was? Want het leek inderdaad niet of er oprechte interesse was voor de nabestaanden. Ik vond het niet passen om steeds zo’n kort stukje te laten zien en dat iemand er dan heel kort wat over mocht zeggen. Dat past gewoon niet bij de heftigheid van het onderwerp.

8 likes

Jeroen is overleden :disappointed:

Had meteen een steen in mijn maag toen ik een reactie zag in dit topic. Shit zeg… :sob:

Jemig. Die had ik écht niet aan zien komen :sob:

Las het net op de Facebookpagina van oml :pensive::pensive:

Ohhhh nee :sob:

Ah shit zeg! Geen idee waarom maar ik dacht dat het nog best oke ging met hem.

1 like

Dat gevoel had ik ook… ben ook echt een beetje van slag, ondanks dat ik hem helemaal niet kende. Hij kwam over als zo’n enorme levensgenieter, ik had hem echt nog heel wat jaren gegund :slightly_frowning_face:

Ja precies! Zo iemand die altijd overal het positieve in ziet. Wat verschrikkelijk oneerlijk is het allemaal.