Over mijn lijk

Oh die moeder van Jeroen :broken_heart:

2 likes

:kissing_heart::heart:

1 like

:sob:

Ah men die moeder van Jeroen. Zo’n mooie woorden. En die kaarsjes van Linda zijn ook zo’n mooi en lief gebaar.

4 likes

Zo sneu dat hij er niet eens over dacht dat Lotte hem ook zou missen. Zoveel bezig met hun kinderen en jezelf ‘vergeten’.

1 like

Pffff dit is echt zo hartverscheurend :broken_heart:

1 like

Ik heb gelijk even gestemd op OML voor de televiezierring!

4 likes

Aaah zo mooi weer. Arme Pieter. Ook echt dat hij zegt dat hij niet leuk genoeg is om te missen. Zo’n lieve man.

2 likes

Ohh jongens ik heb ook wel een paar tranen gelaten bij het filmpje met Pieter. Lijkt me echt een gigantisch lieve man en wat moet het gemis van Lotte onbeschrijflijk pijn doen, vooral met die 2 jonge kinderen erbij. Ook wat hij zegt over dat hij nu niet gewoon samen met haar trots kan zijn op alle kleine dingen die die kinderen doen. Had ik nog niet zo over nagedacht maar mijn hemel dan wordt je er ook elke keer weer aan herinnerd.

2 likes

Ah wat fijn :slightly_smiling_face:. Mooi dat jullie hierdoor een beetje op de hoogte blijven want kan me voorstellen dat het knap lastig kan zijn om de vrienden van je overleden partner er bij te blijven betrekken. Lijkt me allemaal al moeilijk genoeg. Maar vooral ook fijn voor hem dat hij op deze manier de ‘onbenullige’ dingen zo ook af en toe met jullie kan delen.

1 like

Janken.

10 likes

Goh de beelden van de uitvaart grepen me wel echt aan. Zo veel mooie, lieve mensen aan de kant, op de brug, in een boot om zijn leven te vieren. Wat prachtig om te zien. En mooi dat ze het ook gewoon zo hebben kunnen doen. Echt waardig naar Jeroen zijn leven. Geen “standaarden” maar verdriet en feest naast elkaar. Echt prachtig

8 likes

Ik hoop zo dat dit programma de ring wint.

4 likes

Ik ook. Wordt echt een keer tijd :purple_heart:

2 likes

Zo mooi, brok in mijn keel.

Heb dit net zitten kijken, echt stil van. Zo mooi en zo bijzonder.

Pfffff, die beelden. Ik denk dat Jeroen net zo in mijn herinnering gaat blijven bestaan als Jip. Wat een mooie mensen.

Vond het ook mooi dat zijn moeder Jip noemde. Blijkbaar heeft Jip ook wat kunnen betekenen voor hoe Jeroen in het leven stond, fijn dat het zo kan worden ‘doorgegeven’.

5 likes

Oh ze zijn genomineerd voor de Gouden Televisier ring. Hoop zo dat ze hem winnen. :pleading_face:

11 likes