Ik ga naar Drift Nieuwjaarsdans ♀
Met een bijeengeraapt zooitje maar wel heel leuk
Ik ga naar Drift Nieuwjaarsdans ♀
Met een bijeengeraapt zooitje maar wel heel leuk
wat @Zemraluani zegt, bah wat lullig. Maar mijn ervaring is dat ook ‘losse’ vriendinnen het hartstikke leuk vinden als er gewoon nog iemand ‘los’ meekomt! Waarschijnlijk is het voor jezelf een beetje een deal maar kan me niet voorstellen dat een vriendin daar niet op zit te wachten!
Ik heb eigenlijk niets gepland en denk dat ik ook niets ga doen eerlijk gezegd.
Heb er gewoon geen zin in en heb ook niet echt zin om als lone wolf bij een gezelschap aan te sluiten.
Dus mijn vermoeden, lekker tv kijken met mijn hond op schoot en samen onder een dekentje in slaap vallen, waarschijnlijk ver voordat het twaalf uur is.
Geen idee. Als er iemand uit onze vriendengroep een leuk huisarrest organiseert gaan we daar misschien heen. Maar denk eigenlijk dat we gewoon lekker thuisblijven, even een borrel halen bij mn schoonouders en op tijd naar huis gaan.
Ik heb eigenlijk nooit zin in oud en nieuw, maar dit jaar wel!
Ga naar een huisfeestje, waar allemaal mensen zijn waar ik van hou en voor het eerst samen vieren met mijn vriend!
Ik sluit mezelf die dag op omdat ik bang ben voor al dat vuurwerk. Al die harde knallen en je leest ook altijd hoe het de omstanders zijn die gewond raken en niet perse degene die het afsteken. s Avonds heb ik er minder moeite mee maar vooral overdag als al die (volwassen) pubers met vuurwerk gaan spelen. Blegh.
Paar dagen van te voren even de Doomsday Prepper uithangen zodat ik niets te kort kom terwijl ik onder mijn steen lig
Iets met vrienden, geen idee wat we gaan doen. Wel zin in!
@JanHagel jaloers, mijn hond blijft alleen bij mij als ik iets te eten heb en @anon44972210 ik wil ook een huisarrest organiseren, klinkt gezellig! Moet je daar van tevoren nog wat voor doen (sorry, flauw)
Neuh. Gewoon alles op slot gooien zodat niemand weg kan en klaar is kees.
Haha. Huisfeest* moest dat uiteraard zijn
Nou uit eindelijk wordt het denk ik gewoon top 2000 op de bank.
Ik heb niet echt een vriendengroep, dus ik moet altijd kiezen bij welke groep ik het het minst erg vind om te kussen en blij te zijn om 00:00. Dus ik ga nu naar vrienden die een paar mensen bij hun uitnodigen thuis (voornamelijk koppels). Ik heb er eigenlijk nog geen zin in, wordt vast gezellig, maar ik heb altijd zo’n hekel aan dat geforceerd wachten tot 00:00 en dan de ijzige kou in om vuurwerk te kijken Achja, vanaf 2 januari begint het gewone leven weer, kijk er nu al naar uit.
Wij hebben een feestje bij vrienden met de groep. Wat vaak uitloopt tot een grote bende omdat er zo’n druk staat op de avond ofzo. Ervaren jullie dit ook? Dan gebeurd er na 0:00 inneens van alles tegelijk. Ik wordt vaak ook inneens emotioneel enzo, gekke avonden zijn het…