Oud en nieuw topic

Ik vier het voor de 3de keer bij mijn zus. Mijn andere zus met gezin en broertje komen ook. Tot rond 00 zijn we dan samen en dan komen er altijd nog anderen langs.

Je kunt ook allebei wat anders gaan doen toch? :slight_smile:

2 likes

Oh nou ik vind niet dat je je aanstelt. Als hij het graag samen wil vieren dan kan hij rekening houden met wat (wie) jij leuk vindt toch en anders niet, maar dit is gewoon je zin doordrammen.

Lijkt me niet dat je vriend je kan verplichten om mee te gaan als je er totaal geen zin in hebt.

1 like

waarom is oud en nieuw altijd zoā€™n gedoe voor mn gevoelšŸ˜­

paar vrienden van mn vriend trekken zich terug van feestjes want: kinderen. Mijn vriendinnen gaan naar hun vriendjes. dus ik denk dat ik bij mn kat blijf, vreten en knuffelen.

2 likes

Dit wil ik

Ik ga eten en drinken met vrienden bij een van hen thuis en ik vind het gemeen dat ik dit zeg maar ik heb er niet zo heel veel zin in. Elke keer is het zoā€¦ tam? de laatste tijd. Heel burgerlijk en saai, vind ik. Maargoed, het zijn ook voornamelijk koppels. Ik zou liever een wat spannender huisfeetsje hebben met veel drank en spellen enzo. Uitgaan met oud&nieuw vind ik nooit geweldig, maar huisfeestjes kunnen zoooo leuk zijn

3 likes

Ah wat vervelend!! Misschien kun je bij een vriendin en haar vriendengroep aansluiten?

1 like

Feestje bij vrienden van mijn vriend.

Ik heb een huisfeestje, om de hoek van mijn eigen huis. Super fijn! Geen gezeur met te dure tickets en in de kou in de rij staan. Het feest wordt georganiseerd door mijn vriend zijn beste vriend maar er komen ook heel veel mensen die ik ken en een vriendin van me gaat ook mee. Wordt denk ik heel gezellig. En zo niet, dan loop ik gewoon naar huis en duik ik mijn bed in, haha

1 like

Dit wil ik

3 likes

Ik ga naar mn ouders waar ik het met heel wat familie vier. Veel drank, eten, sjoelen en Top2000 :sunglasses:

1 like

Ik ga naar Amsterdam! Een feest van Reaktor, in 't Warehouse Elementenstraat
Begint al om 20.00 dus ik ben lekker binnen gedurende het vuurwerk en dat komt goed uit want dat HAAT ik
Niet specifiek een feestelijk oudjaar feest maar dat hoeft van mij niet zo

1 like

Ik ga miljonair worden.
I got this. :relieved:

13 likes

Misschien ben ik daar ook :slight_smile:

1 like

Ohnee joh! Als je er gewoon zin in hebt, moet je dat gewoon doen hoor. Ik dacht even dat je voelde alsof je geen opties had, terwijl aanhaken super leuk kan zijn en je altijd even over dat opdringen gevoel heen moet stappen. Hoe maak je ooit nieuwe vrienden als je je soms niet een beetje opdringt? Ik vind het persoonlijk altijd heel leuk als vrienden hun vrienden meenemen.

1 like

Nee joh, vraag je vrienden gewoon wat hun plannen zijn , kans groot dat ze je vanzelf uitnodigen. En anders laat je ff weten dat je er wel zin in hebt, The more The merrier toch?!

Ik snap je gevoel hoor, maar het ongemakkelijke is er snel af.

1 like

Nog geen plannenā€¦ Op tijd naar bed dan maar?

Ik ben een milieuverpestende trut, want ik vlieg samen met een vriendin de 31e om 7 uur 's ochtends naar Londen en de 1e om 7 uur 's ochtends weer terug naar Nederland. We hebben expres geen hostel geboekt, bedacht dat we het wel uithouden in een kroeg of een feest of anders gewoon het vliegveld hahaha

11 likes

Dit lijkt me echt geweldig! Laat even weten hoe het is gegaan en hoe jullie het hebben volgehouden. Lijkt me een leuk verhaal.

2 likes

Met vrienden vieren, oliebollen eten en erg aangeschoten bohemian rhapsody meebrullen. Kijk er best naar uit.