Dit topic heeft ooit eerder bestaan maar is helaas stuk gelopen, ik vond het leuk dus ben benieuwd of we het in de lockdown toch nog van de grond kunnen krijgen.
Mijn opdracht voor degene onder me:
Probeer 3 bottle flips, hoeveel zijn er gelukt?
Dit topic heeft ooit eerder bestaan maar is helaas stuk gelopen, ik vond het leuk dus ben benieuwd of we het in de lockdown toch nog van de grond kunnen krijgen.
Mijn opdracht voor degene onder me:
Probeer 3 bottle flips, hoeveel zijn er gelukt?
Leuk!!!
Van de 3 is er 1 gelukt!
Opdracht voor de volgende: teken een eenhoorn
Oké om te huilen ik dacht ik doe hier niet aan mee dikke doei maar ja toen had ik het al gelezen he! @Michonne afbeelding|264x500
Plaats een linkje/foto van hetgeen waar je het allerhardst om lacht
Hier afspelen werkt zo te zien niet, dus hier ook nog een link naar het filmpje
Zo slecht, maar ik lig hier gewoon elke keer weer dubbel om
Post een foto van het dichtstbijzijnde rode object
Okee ik ga het proberen:
Okee de kat gaat hem nu fliqqeu
(Fliqque moest flippen zijn, best lastig)
Opdracht: Beschrijf wat er uit je raam te zien is
De snelweg, een autozaak en een parkeergarage.
Opdracht: omschrijf je droomhuis
Ruige houten vloer, zuid- en west aziatische invloeden, heldere kleuren
Opdracht: Aai het dichtsbijzijndste dier, wat is het en hoe reageerde het?
Helaas geen huisdieren dus ik heb mijn
knuffel hondje erbij gepakt.
Opdracht: pak een pen/potlood en schrijf iets op wat je graag zou willen doen dit jaar (+ foto).
Volgende:
Pak het leuk leukste spelletje dat je in huis hebt en schrijf daar een (mini) review van. Of op zijn minst waarom dat je favoriet is + foto van het spel.
Ik vind Black Stories heel tof! Het zijn kaartjes met op de voorkant een beetje informatie en het doel van het spel is per kaartje te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik vind ze wel moeilijk! Achterop elk kaartje staat het volledige verhaal, dat mag maar 1 persoon zien, en de rest moet dat zien te achterhalen. Als je googlet op Black Stories vind je een paar voorbeelden.
Eigenlijk wilde ik Abalone noemen maar die heb ik nog niet.
Opdracht voor degene onder mij:
Maak een foto met je favoriete drinken!
Cappuccino all day every day!
Trek een foto van de inhoud van je ijskast en omcirkel je favoriete product/bereiding dat er in zit!
Ik vond dit spelletje wel leuk (zat dit niet ook in die Happening? app?) dus ik probeer er eens nieuw leven in te blazen!
Maak een tekening van je lievelingsdier