Ontharingstopic

Bij mn oksels heb ik nergens last van, dat zijn ook nog maar een paar dunne haartjes (toen ik 10 jaar geleden begon, bloedde het zelfs omdat de haren zo dik waren en met 3 per haarzakje groeiden). Bij mn benen heb ik soms wel wat rode puntjes, ligt eraan of ik vooraf gedouched heb of meteen erna in de zon ga. Die bultjes zijn altijd dezelfde dag weer weg eigenlijk. Mn bikinilijn epileer ik niet :grimacing: 1 keer gedaan en was mij te pijnlijk. En ik had meteen 3 dikke ingegroeide en ontstoken haartjes, daarna nooit meer geprobeerd.

3 likes

Je kunt ook na het epileren er nog even met een scheermesje overheen gaan. Dan zijn je haartjes bij het volgende keer epileren ook ongeveer even lang. Schijnt ook tegen ingroeiende haren te helpen.

1 like

Ja misschien moet ik dit inderdaad gewoon doen! Dankjewel voor de tip.

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met hetzelfde apparaat. Helaas ook ik ben nooit helemaal glad geweest, ik scheer nu vaak nog nog na om toch dat gladde effect te krijgen. Probeer het nu dagelijks te scrubben in de hoop dat dit helpt maar ben nog niet super enthousiast. De pijn die je de 1e keer hebt gehad was bij mij de keren erna veel minder!

heb je een scrub die je aanraadt?

1 like

Ik gebruik eigenlijk nooit meer scrub, heb zoā€™n scrubhandschoentje van een paar cent en dan scrub ik gewoon met douchegel. Werkt voor mij prima!

1 like

Pfff hoeveel Lumea Prestige varianten kunnen er zijn man? Zie door de bomen het bos niet meer. Welke prestige variant hebben jullie?

Ik ben tevreden van deze, heel bleke huid en bijna zwarte haren.

Ah dank je wel. Deze is stuk goedkoper. Zit m dat dan alleen in de extra opzetstukjes?

Ik denk het wel, deze heeft 2 opzetstukken: een grote (voor je benen) en een kleine voor bikinilijn en oksels. Ik doe enkel mā€™n benen trouwens. Ik kocht hem wel met dikke korting en weet niet meer of de korting al meegerekend is in de prijs van mā€™n screenshot. Normaal heeft Philips ook een tabel waar alle lumeaā€™s met elkaar vergeleken worden! Dacht obv aantal opzetstukjes en aantal lichtflitsen

1 like

Ik heb dezelfde lumea als hierboven. Als je nog even kan wachten, ik heb hem met black friday gekocht en had echt heel veel korting.

3 likes

Bestaat er eigenlijk iets dat ervoor zorgt dat rode plekjes/wondjes sneller verdwijnen? Al dan niet als gevolg van ontharen, ook gewoon kleine wondjes zegmaar. Ik loop al weken rond met rode plekken op mā€™n benen omdat er eerst ingegroeide haren zaten oid en het duurt echt heeeeel lang voordat die plekken weggaan.

Hi! Hierbij mijn korte review. Ik heb niet het idee dat hij echt rode bultjes en ingegroeide haren voorkomt, maar wel dat ze sneller weggaan/minder worden. Het werkt wel, maar is geen wondermiddel. Ik zou het denk ik wel opnieuw kopen omdat ik normaal dus best wel veel last heb van die bultjes in mijn liezen en als ondergoed er tegenaan zit doet dat gewoon pijn dus het helpt wel dat dat minder lang het geval is!

1 like

Thanks voor je review! Ik ga nav jouw reactie en die van @Stjerne het ook proberen!

1 like

Ik zoek een scheerapparaat voor down under (ontharen van vulva enzo), veel ladyshaves lijken vooral voor benen gebruikt te worden en zijn ook vrij breed geloof ik. Een simpel apparaat deed zijn werk wel voorheen. Heeft iemand een aanrader?

Ik ben zo onwijs tevreden met het laseren, echt beste investering ooit! Tot nu toe maar 3 sessies gehad (oksels en bikini volledig) en heb werkelijk 8 weken lang down there niet hoeven te scheren. Ben op 2 vakanties geweest, dus mocht tussendoor niet laseren door de zon, maar zo fijn om gewoon een bikini aan te kunnen doen zonder zorgen te maken over scheren en rode bultjes oid. Echt een luxe, die mij zoveel zelfvertrouwen (en gemak) heeft gegeven.

7 likes

Ik begin over twee weken Ʃindelijk met het laseren van mijn bikinilijn en kan echt niet wachten. :pleading_face: Nu heb ik wel een halve existentiƫle crisis, want hoewel ik mijn schaamstreek kaal hebben heel relaxt vind en de afgelopen tijd voor een Brazilian wax ga, ben ik ergens bang dat ik mijn schaamhaar zou kunnen gaan missen. Ik laat het ook vaak genoeg staan en vind het niet lelijk!

Wat zouden jullie doen? De prijs blijft hetzelfde!

• Alleen de bikinilijn (wat uit je onderbroek steekt) laseren.
  • Bikinilijn en schaamlippen laseren.
  • Bikinilijn, schaamlippen en venusheuvel laseren.

0 stemmers

Ik heb zelf een driehoekje laten laseren. De vrouw die mij heeft gelaserd zei altijd dat ze spijt had dat ze helemaal kaal had gedaan. Ik vind zelf alles weg ook niet mooi. En ik dacht ook: als ik het ooit toch wel weg wil kan het altijd nog.

1 like

Ik heb mezelf gelaserd, enkel mijn venusheuvel (heb van nature geen bikini lijn) en baal dat ik mijn tanden niet op elkaar heb gezet en alles meteen had gedaan. Ga het binnenkort denk ik wel gewoon doen, want vind het nu zo irritant dat ik de rest nog steeds moet scheren terwijl het op het eerste gezicht mooi kaal lijkt.

Haha bij mij precies andersom! Ik twijfelde en bij mij gaf ze aan dat de meeste klanten die schaamhaar hadden laten zitten altijd weer terugkwamen om alles weg te halen.

Ik heb daarom alles weggelaserd. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook altijd alles al wegscheerde ivm irritatie.