Ja, ik. En ik heb heel gemengde gevoelens. Ik ben een ideaal persoon (donker haar en lichte huid) en ze hadden me vooraf gezegd dat het naar schatting zoān 8 keer zou worden. 9e en 10e keer zijn gratis en een jaarlijkse opfrisbeurt is de helft van de prijs. Ik heb nu mān 9e beurt gehad en ik heb hier en daar nog wat haartjes en dan inderdaad ook nog veel op mān schaamlippen.
Ik voel me aan de ene kant een beetje bedonderd, omdat het dus sowieso wel meer dan 10 beurten zullen zijn. Ook zei ze de laatste (9e) keer dat dit al wel echt 1 van de betere resultaten was dat ze al had gezien (na 9 keer dus). Hoezo zei je dan voor ik begon, dat ik na 8 keer haarvrij zou zijn?! En wat jij nu zegt over schaamlippen, wist ik ook niet? Ik vind het allemaal nogal een oplichters-sector.
Aan de andere kant ben ik wel echt extreem blij dat ik dit heb laten doen. Ik had altijd veel last van ingegroeide haren, uitslag en een gevoelige huid en dat is nu verleden tijd. De hoeveelheid haar is al superveel minder en ik vind het echt zo gemakkelijk. Het weinige dat er nog staat, is heel snel te scheren. Vroeger onderhield ik het nooit heel regelmatig, meestal ging dat in periodes of moest ik last-minute nog uitgebreid gaan scheren als ik plots zou gaan zwemmen. Nu is die hele stress (ook van zichtbare uitslag bij je bikini) helemaal verdwenen. Zelfs al word ik nooit volledig haar-vrij, heb ik hier absoluut geen spijt van.
Ik denk dat ik na de zomer mijn 10e beurt (gratis) ga vastleggen en ga vragen of ik vanaf de 11e beurt die halve prijs krijg (ik ben dan wel niet volledig haar-vrij waarschijnlijk, maar om de volle pot te blijven betalen voor die laatste haren, vind ik ook weer overdreven). Ik ben dan sowieso al veel langer dan een jaar bezig hiermee. En aangezien ik nu al wel heel tevreden ben, wil ik ook niet nog een hoop extra beurten doen om echt perfect resultaat te hebben. Mijn doel voor ik hieraan begon, was sowieso niet per se perfect kaal, maar een oplossing voor mijn ontharingsprobleem.