Onnodige kutopmerkingen

Noo die laatste :frowning: Heeft je familie er later nog wat over gezegd?
Wat heftig joh :kissing_smiling_eyes:

@Madrid maar ik heb wel gelijk :innocent::kissing_smiling_eyes:

:sweat: knuffel :kissing_smiling_eyes:

1 like

Al die fucking leraren die je uitlachen omdat je dingen niet zou kunnen doen zouden echt verboden moeten worden.

Ik had een jaar geleden hier gepost dat mijn professor had gezegd dat ik een zwakke student was en beter nooit had kunnen gaan studeren (alleen maar omdat ik zijn vak niet had gehaald). Ben nu aan het afstuderen en ik kan echt niet wachten om m’n fucking diploma onder z’n neus te schuiven. Voel al zoveel voldoening als ik er alleen maar aan dénk. Ik wilde eigenlijk stoppen, heb er ook echt heel veel last qua zelfvertrouwen mee gehad, maar ben zo boos dat ik het gewoon afmaak, puur en alleen om zijn ongelijk te bewijzen.

Eikel.

3 likes

:frowning: Gelukkig staan je ouders achter je, maar wel heftig dat jullie met de rest vab de familie hebben gebroken (heftig dat zij je niet willen geloven/achter je staan)

Ik werd vaak nazi genoemd in de brugklas omdat ik half Duits ben. Totdat mijn geschiedenisdocent er wat van zei en uitlegde dat niet elke Duitser tijdens WO 2 een nazi was en zeker niet tegenwoordig.

Ook fietste een keer een paar jongens achter mij en een vriendin en riepen:“jullie zijn lelijk”. Daarop riep ik: “ik wist niet dat ik een spiegel op mijn rug had”. Hehe…kutjochies

10 likes

De klapper van mijn leven:

Door een random middelbare scholier moeten horen toen ik het laatste stukje naar mijn werk liep 3 jaar geleden: “Jij bent zo lelijk ik hoop dat je verkracht wordt”. En dat kwam dus uit de mond van een jongen van een jaar of 14 - 15 die wel Boudewijn, Mees of Maurits zou kunnen heten en op een rijkeluisschool zat. Ik had uit woede wel een van hun fietsen de nabijgelegen sloot in kunnen duwen, maar niet gedaan. Maar mij wel afgevraagd wat die jongen bezielde en waarom zijn vrienden hier hard om moesten lachen?

Vriendinnen (nu voormalig) die achter mijn rug om mijn lichaamsbouw altijd belachelijk maakte omdat ze vermoedelijk nog onzekerder/ontevredener zijn met hun eigen lichaam. Zo vond er eentje dat ik mijn rug moest bedekken vanwege mijn diepe littekens en iemand anders dat ik boven mijn eigen league datete. Want als mijn lichaam kut is heb ik dus geen recht op een leuk iemand die er goed uitziet en een geweldige persoonlijkheid heeft en mij met respect behandeld?

Mensen kunnen toch echt zo €&@")/#%^£$¥ zijn zeg. Niet normaal.
Zelf heb ik niet vaak vreselijke dingen gehoord, maar in de categorie ‘‘Zelfs de kleinste rotopmerkingen blijven hangen’’: een kennis van mijn toenmalige beste vriendin die me 10 jaar geleden vertelde dat ik er op foto toch wel veel knapper uitzag dan in het echt.

Ben echt in shock dat mensen gewoon in supermarkten oid zeggen dat mensen beter bepaalde producten kunnen laten staan. Wtf man wist echt niet dat dat gebeurt

1 like

Omg ja ik ben geboren in Duitsland en toen mijn klasgenootjes daar achter kwamen werd ik elke ochtend begroet met een Hitlergroet. Was op de basisschool :scream:

Jezus wat verschrikkelijk. Dat kinderen onder elkaar domme dingen kunnen zeggen wist ik, maar dat ouders van vriendinnen en juffen zulke dingen zeggen… die zouden toch beter moeten weten.
Een opmerking die bij mij is blijven hangen was in groep 8. Ik was was wat steviger (niet echt dik maar meer babyvet) en kreeg als eerste van de klas borsten. Dat is al erg genoeg, maar toen moest de meest populaire jongen op wie ik natuurlijk erg verliefd was zeggen '" Squidy denkt zeker dat ze borsten heeft maar dat is alleen maar vet". Pas sinds kort begin ik pas een beetje mijn borsten te waarderen en niet te zien als hompen vet…

1 like

Ach wat sneu voor je zeg. Hopelijk raakt dat stomme idee binnenkort helemaal uit je hoofd!

Ik vraag me af of de kinderen die deze opmerkingen hebben gemaakt het zich nog kunnen herinneren. Kan het me niet voorstellen. En ik ben nu ergens bang dat ik misschien ook weleens zoiets lomps heb gezegd terwijl ik dat nu niet eens meer weet. Alles wat hier voorbij komt wat door moeders/juffen/meesters/familieleden/andere volwassenen is gezegd vind ik zo gestoord! Wat bezielt je om zo onaardig en bot te zijn.

1 like

‘Weet je hoe we jou noemen? Miss Piggy, met je varkensneus!’
-klasgenoot in de brugklas

‘Je kunt beter naar praktijkonderwijs, havo is veel te hoog gegrepen voor jou.’
-rector toen ik in 5 havo zat’

‘Ik vind het onbeleefd dat je me niet aankijkt met je rechteroog, je hebt duidelijk een communicatiestoornis!’ (Ik heb een lui oog)
-docent op HBO

‘Ik ga zorgen dat niemand ooit nog met jou samen wil werken, ik ga je leven hier tot een hel maken zodat je stopt met je opleiding en niks meee hebt.’
-klasgenoot op hbo

Je bent kankerwit, je ziet er niet uit - Ex
Je schopt tegen de maatschappij aan met je witte kop - Ex
Karin draagt wel veel make up, moet jij ook eens doen - Ex
Met jou naar een feestje? Dan moet ik zeker naar andere meiden kijken, aan jou heb ik toch niks - Ex
Zonder mij ben je niks, niemand zal om je geven zoals ik dat doe - Ex
En nog een miljoen dingen die hij heeft gezegd.

En vroeger op de middelbare moesten kinderen voor straf naast mij zitten

Wauw

Op het HBO

Ik bedoel we waren vast allemaal in minder of meerdere mate onaardig op de basisschool en de middelbare, maar op voortgezet onderwijs ben je verdomme al volwassen.

Wat een onzettende lul.

1 like

Voor straf door de docent? Wtf is er mis met sommige mensen.

Wauw als straf, wat verdrietig :frowning:

Ik krijg echt tranen in m’n ogen van dit topic. Vind sommige dingen echt zo erg om te lezen.

Gelukkig is het je ex, maar dit klinkt echt heel pijnlijk. Heel veel knuffels.

Ik word echt verdrietig van alle opmerkingen in dit topic. Hoe kunnen mensen zo zijn?

Wow wat een lompe lul…

1 like

Het was sowieso niet zo’n fijne groep.
Gastdocent: ‘Hebben jullie geen jongen in de groep?’
Klasgenoot (bloedserieus): ‘die hebben we weggepest!’

Mij ook uiteindelijk.