Ik wil iedereen die hierop heeft gereageerd even een berenknuffel geven en al die klootzakken een flinke klap verkopen. Waarom zijn mensen zo? Jezus.
Mijn borsten zijn nogal groot. En ik heb nou eenmaal ook een buikje, zelfs toen ik op m’n laagste gewicht dat nog gezond was had ik nog een buikje, en ik heb een grote neus. Ben om dat laatste ook wel karbonkel genoemd. Een “vriendin” van mij op de middelbare school heeft blijkbaar wel eens achter m’n rug om gezegd “wat denk je dat er groter is? Huffle’s neus, d’r tieten of d’r buik?”, riep dat ik niet kon zingen nadat ik had opgetreden met een bandje, en ook stond ik bekend als die “ene emo met de grote tieten” en was alleen dat mooi aan mij.
Ook had ik twee hele magere vriendinnen die me constant uitlachten omdat ik in hun ogen teveel at en geen/niet genoeg ervaring met jongens had toen nog.
Ik zou heel graag willen zeggen dat ik er niks aan overgehouden had, maar heb nu zo’n mega verstoord zelfbeeld. Ik was toen veel magerder dan nu en nu denk ik de hele tijd dat als ik toen al dik was, ik er nu al helemaal niet meer mag zijn (ook al valt het allemaal wel mee). Op goeie dagen zie ik in dat dat niet waar is, op slechte dagen voel ik me een walvis die zich moet verstoppen.
Overigens krijg ik nog steeds opmerkingen over m’n neus, vooral in volle verbazing als ze m’n (Nederlandse, blonde) moeder ontmoeten. Ik heb haar neus, maar iedereen zegt altijd “goh dat is toch wel een Arabische neus ik dacht dat je die van je vader had” en op zich is dat een neutrale opmerking maar ik denk dan door al die opmerkingen van vroeger meteen ZIE JE! m’n neus is lelijk.