Na mijn miskraam: ‘Ach, augustus was toch geen handige maand voor je kind om jarig te zijn.’ Toen stond ik ook even met mijn mond vol tanden. Of nouja, mijn ogen vol met tranen.
Nee joh, meen je dat . Wat bezielt mensen!!! Mijn god. Echt een van de meest rare reactie die ik ooit heb gehoord.
Ik weet niet of je de miskraam recent hebt gehad maar heel veel sterkte geweenst.
Edit: ik typ rare reactie maar eigen bedoel ik meest associale reactie
Dankje Was afgelopen maand, net mijn eerste menstruatie weer achter de rug dus we kunnen er nu weer voor.
Dit was inderdaad wel de meest asociale. Bizar wat mensen durven te zeggen!
Ah naar zeg! Nog heel pril dus. Fijn dat je menstruatie weer op gang is.
Pff. Ben echt flabbergasted. Dan sta je toch ook met je bek vol tanden als iemand dat zegt. Man man… manieren
‘Gelukkig weet je dat je wel zwanger kan worden’ was ook zo’n parel. Goh, dat klopt, maar ik weet niet of ik zwanger kan blijven.
Wauwww laten we het erop houden dat deze persoon dit iets lastigs vindt om mee om te gaan en uit puur ongemak maar een soort slechte grap maakte?
Eh ja, ik denk dat ze het lastig vond. Maar gezien haar achtergrond zou ze hier toch iets anders mee om moeten kunnen gaan. Maar inderdaad, ik ga er ook vanuit dat ze het niet heeft bedoeld om mij te kwetsen. Het gebeurde alleen wel.
Wat??? Ongelooflijk zeg, hoe kan iemand dat nou zeggen???
Dikke knuffel van mij
Absoluut niet van het niveau van de meeste absurde opmerkingen hier, maar vond hem toch vrij irritant en onnodig. Zat gisteren met een vriendin in de tram in Amsterdam heel dicht in de buurt van zo’n vrouw die achter de balie stond. We waren in gesprek en na een paar haltes stapte blijkbaar een oud vrouwtje in. Voordat het vrouwtje überhaupt helemaal was ingestapt schreeuwde opeens die mevrouw die achter de balie zat door haar microfoon (!!) ‘wilt u zitten mevrouw!!! Ik mag toch hopen dat deze twee dames als de WIEDEWEER voor u gaan opstaan!!!’ waarna ze naar ons wees. Ik schrok me werkelijk dood van haar geschreeuw. Die vriendin en ik vonden het uiteraard absoluut geen probleem om op te staan en we zouden dit sowieso hebben aangeboden op het moment dat we het vrouwtje zouden hebben gezien. Dus wij staan op, schreeuwt die vrouw achter de balie weer: ‘het was nog beter geweest als jullie uit jezelf waren opgestaan, maarja dat heeft met opvoeding te maken he!!!’. Ik was zo ontzettend verbaasd en geïrriteerd, niet normaal. Ook toen ik gewoon rustig zei dat we het niet direct gezien hadden en aangaf dat ik het echt niet netjes vond dat ze zo’n toon tegen ons aansloeg kreeg ik weer een grote mond via de microfoon.
Het sloeg gewoon echt nergens op, we deden niets verkeerd en voor het zelfde geld had een van ons lichamelijke klachten gehad oid, je kunt toch niet zomaar iemand publiekelijk aan de schandpaal gaan hangen en gaan smijten met een slechte opvoeding
Hahaha wauw. Deze mevrouw had vast een hele slechte dag! Hoe reageerde het vrouwtje die mocht gaan zitten? Naar he? Als iemand doet alsof je zoiets niet uit jezelf zou doen.
Zo eeh, bizarre reactie zeg!
Ik zou niet in haar schoenen willen staan zeg, naar mens.
Klacht indienen bij gvb, niet normaal dit. Heb het ook weleens gedaan in soortgelijke situatie. Als je weet welke lijn het was en tijd ongeveer, dan weten ze wel genoeg.
Ik fietste vandaag richting een voetpad wat was afgeschermd met van die slingerhekjes, en wilde net gaan af stappen toen er een mevrouw naar me snauwde ‘als je niet zo BLIND zou zijn zou je zien dat het een voetpad was!!!’
‘… eh ik wilde ook net gaan af stappen mevrouw maar bedankt voor uw vertrouwen’
Ik was met een logeerhond aan het wandelen en hij deed ineens z’n behoefte. Een man aan de overkant van de straat stond ons tafereeltje aan te kijken en riep: ‘je ruimt het toch wel op hè’. Waarop ik mijn poepzakje uit mijn zak haalde een zei: ‘dat was ik wel van plan ja!’.
Altijd jammer als iemand je ergens op wijst, terwijl je er vanuit je zelf al bewust van bent en het goede wilt doen.
Dit overkomt mij de laatste maanden echt te vaak en ik snauw nu onderhand iedereen af die het doet. Niet heel goed van mijn kant, maar ik kan er echt niet meer tegen.
Meestal spuw ik mijn gal thuis, maar ik kan het ook niet altijd laten. Het gaat soms ook zo snel, dat je verbouwereerd staat te kijken en achteraf denkt : shit dat had ik moeten zeggen!!!
Doe ik ook nog wel is idd. Ook zeg ik soms ‘already on it’ met een poging tot een vriendelijke glimlach erbij. Ik vraag me af hoe gemeend die lach eruit ziet :’)
Wauw geen woorden voor…
Een tijdje terug liep ik met mijn hond ergens en toen ging ze in het gras plassen. Ik stond er bovenop dus kon het gewoon zien. Daarna liep ik door.Trok iemand die er tegenover woonde ineens de deur open: ‘‘RUIM JE DAT WEL EVEN OP?’’ Vervolgens ontstond er een hele discussie over of de hond had gepoept of geplast. Ik zei in eerste instantie gewoon vriendelijk dat hij had geplast, maar die vrouw bleef volhouden dat hij had gepoept. Ik werd zo boos dat ik zei: ‘‘wijs maar even aan dan?’’ Toen zei ze dat ze dat niet ging doen en deed ze de deur dicht. Ik was zo boos
Argh! Heel vervelend.