Hoi, beschrijf hier de ongemakkelijke momenten uit uw leven!
Ik start:
Mijn vriend en ik zouden gisteren met een ander stel naar een festival gaan. Het andere stel woont er vlakbij; voor ons is het 1h rijden. We zouden daar blijven logeren. Gisteren kwamen we daar aan en bleek het andere stel ruzie te hebben. De meid kwam niet eens de slaapkamer uit en haar vriend kondigden aan dat ze niet meer mee kwam. Wij zijn uiteindelijk met z’n 3en naar het festival vertrokken met de mededeling dat zij uiteraard ook welkom was.
Wij hebben ons uiteindelijk prima vermaakt op het festival maar het was natuurlijk sfeerverlagend omdat ze er niet bij was. Eenmaal weer thuis zaten we nog even te chillen op het balkon terwijl zij al in bed lag. We hebben het niet veel later gemaakt en zijn ook gaan slapen. En toen kreeg dat andere stel een knallende ruzie; zo heftig dat het meisje een hyperventilatie aanval kreeg. Ze werd maar niet rustig dus uiteindelijk ben ik opgestaan en heb haar gelukkig kunnen kalmeren. Daarna zijn we maar weer gaan slapen. De volgende ochtend kwam ze nog altijd haar kamer niet uit. Mijn vriend en ik zijn vervolgens maar heel vlug vertrokken omdat er zo’n ongemakkelijke sfeer hing…