Vind zelf die van Panache erg fijn (heb 75E/F)!
Ik heb er een van shock absorber. Heb m echt al jaren en is nog steeds netjes. Het is deze:
https://www.zalando.nl/shock-absorber-ultimate-run-sport-bh-schwarz-oc541i001-q11.html
Ik heb ook een shock absorber, maar denk niet dat ik de persoon was die je wilde taggen
@MakeFezHappen ik heb mijn shock absorber bh bij de intersport outlet in Arnhem gekocht, mocht je daar in de buurt wonen is dat misschien een tip.
Oh sorry! Ik zit op m’n telefoon en gaat niet helemaal goed duidelijk . Al heb ik nu per ongeluk wel een extra stem voor shock absorber @MakeFezHappen
Bedankt allemaal! Dat beperkt het grote zoekgebied toch weer tot wat merken waar meer mensen met een grote boezem tevreden over zijn ik ga me eens even inlezen in deze merken en het internet afstruinen naar aanbiedingen!
Nu het toch over sportbeha’s gaat: kent iemand een merk dat grotere maten heeft dan Freya of Panache? Ik heb er nu een van Panache in 65J (wat volgens mij de grootste maat bij deze band is?), maar hij is echt overduidelijk te klein en ik voel me er slecht bij met sporten. Fysiek is het geen heel groot probleem, maar het ziet er gewoon niet uit en houdt me ook tegen om te sporten. Normaal draag ik iets van 65JJ/K/KK
Heel leuk die tie dye onderbroek!
Jaaa helemaal leuk!
Ik vind dit echt een superleuke post en ik ben helemaal blij voor jou. Geniet van je mooie nieuwe ondergoed!
Sorry dit is misschien echt heel random om in het ondergoedtopic te zeggen haha, maar ik vind het altijd zo tof om te lezen hoe jij schrijft over dat je nu zo lekker in je vel zit. De trots en vreugde stralen er gewoon echt vanaf!
Ik heb mij zojuist opgemeten (wel met een ietwat stijve meetlat) omdat de bh’s die ik nu draag te klein zijn geworden (ik draag maat 70C), en uit de meting komt toch 70C uit (72 - 86)… Ik denk dat ik een lastige maat heb, aangezien mijn borsten erg rond zijn, maar de volume meevalt… heeft iemand een soortgelijke ervaring? Mijn borsten puilen uit 70C bh’s van o.a. DKNY en Marie Jo.
Heel veel verschillende modellen proberen en kijken wat wel goed zit! Zit er een fijne zaak bij je in de buurt
Ik wil altijd heel graag een niet voorgevormde bh maar heb daarvoor nog steeds geen geschikt model gevonden. Ik heb drie bh’s van primadonna twist waarvan twee hetzelfde model, maar wil niet zeggen dat elk model van dat merk mij goed zit, dat is helaas echt niet zo!
Heeft iemand misschien een tip waar je strings kan kopen maar wel met een groter/hoger stuk voor je buik? Mag eventueel wel corrigerend zijn maar liever niet. Heel belangrijk dat het niet extreem synthetisch is. Ik heb al op veel plekken gekeken maar misschien heeft iemand nog een goede tip!
Ik weet niet welke maattabel je hebt gebruikt, maar ik zou abrathatfits aanraden! Ze moet dan verschillende metingen nemen (staand, liggend en voorover leunend), op die manier wordt de vorm van je borsten ook enigszins meegenomen. Tip: je kunt ook met een touwtje meten en die dan langs je stijve meetlat leggen, zodat dat in elk geval geen invloed heeft.
Ik heb zelf in elk geval wel dat als ik alleen staand opmeet, dat er dan een kleinere maat uitkomt dan wanneer ik ook de andere meeneem
Bedoel je hoge taille strings (tot je middel?)
Ik heb er van Monki!
Als die 70C bh’s te klein zijn, dan is dat waarschijnlijk toch niet je maat! Je kan het inderdaad opmeten via de a bra that fits methode, maar je kan misschien beter een keer naar een speciaalzaak gaan om echt een goede fitting te doen. Ik (en veel anderen op het forum met mij) ben zelf heel goed geholpen bij Superbra en zou die echt aan iedereen aanraden! Ze verkopen daar bh’s vanaf cup D, maar grote kans dat je daar wel geholpen kan worden, volgens mij gaan de meesten daar weg met meerdere cupmaten groter dan ze dachten nodig te hebben.
Oeh goeie, ga ik eens kijken! Thanks!
Misschien eens naar een goede ondergoed speciaalzaak gaan? Wellicht kunnen zij met je meedenken.
Als ze eruit puilen zou ik ook naar een 70D gaan haha. Maar stel dat ze echt maar iets te klein zijn zou je kunnen kijken naar een balconette van prima donna (iets grotere cups) of een balconette model van aubade, die vallen ook wat dieper.
Marie Jo sneed bij mij ook vaak iets in de cup, en in prima donna had ik in dezelfde maat vaak niet genoeg borst om ‘m op te vullen
1000% bits bodywear: snijdt niet, hoog opgesneden, kun je je buikje lekker comfy instoppen, duurzaam, van katoen en tencel en leuke kleuren.