Ondergoed-topic

Ik heb een shockabsorber. Belangrijk is wel dat je een maat omvang groter en cup kleiner neemt, dan zit ie het beste. Dus 70E bh = 75D shockabsorber.
Vind hem soms wel echt té ‘strak’ zitten; hij is echt een soort harnas (je kunt verder wel goed bewegen) wat alles 100% op zn plek houdt. Ik krijg daardoor soms last van mn rug als ik hem te lang draag, maar dat kan ook aan mijn bouw liggen.

Ik zou er een bestellen om te proberen iig als ik jou was! :slight_smile:

Ik vind deze van Panache heel fijn (is er ook in andere kleurtjes), alles zit goed op elkaar gepakt dus je kan er gerust mee gaan springen en hardlopen. Het fijnste vind ik misschien nog wel dat de achterkant een gewone bh sluiting is en je hem na het sporten dus gewoon open kan klikken ipv dat je hem over je hoofd moet wurmen met je bezwete hoofd :hot_face:

1 like

Voor de mensen die Tezenis ondergoed hebben: welke maat heb je? Gewoon je gebruikelijke maat of eentje groter?

Ik twijfel tussen maat M of L. Ik heb van stretchy spijkerbroeken (Levi’s mile high in het zwart) maat 28 en bij stugge spijkerbroeken maat 29 of 30.

Nou helemaal kut, maten kloppen voor geen zak. De 70 kreeg ik niet eens dicht en bij de 75 gulpte m’n ene borst over de rand en zat er bij de andere cup juist ruimte tussen. En de cup zat tot ongeveer halverwege m’n oksel :slightly_smiling_face: dus terugsturen en na de lockdown maar fysiek passen ergens

Dan zou ik M doen denk ik! Ik zit op ongeveer hetzelfde maat in stretchjeans en draag M in ieder geval

1 like

Dankje! Ik heb even in een oude Only broek gekeken en die heb ik ook in een M. Dan ga ik zometeen wat bestellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft iemand tips voor strings zoals van Calvin Klein maar dan iets goedkoper?

Ben ik ook benieuwd naar, deze zijn zooo fijn.
Niet goedkoper, maar heeft iemand ervaring met bits bodywear?
https://bitsbodywear.com/products/the-thong Deze lijkt me ook heel fijn maar wel duur

Ik kijk hier ook even mee, mijn favoriete bh ever (DKNY fusion t-shirt) is overal uit t assortiment dus vrees dat ik op zoek moet naar een nieuwe favoriet.

Superbra ben ik ook weleens geweest maar was t echt niet voor mij. Voor mijn gevoel zat de aangemeten bh veeel te strak maar daar werd niet naar geluisterd. Uiteindelijk toch wat dingen gekocht maar wat een pijn hebben die bh’s me gedaan in de twee maanden dat ik ze geprobeerd heb te dragen. Zaten zo strak dat ik nu nog steeds twee verkleurde plekken tussen mijn borsten heb waar die beugels de boel afknelden en dan is mijn ervaring al van dik een jaar geleden.

Ha, dit klinkt heel heftig, is zeker niet de bedoeling! Mag ik je een pb sturen om te kijken of we het alsnog kunnen oplossen?

Dat mag hoor en vind ik lief aangeboden maar de aankoop is al langer dan een jaar geleden dus ik verwacht niet echt nu nog een oplossing.
Er werd me destijds gezegd dat ik maar moest wennen aan het strakkere gevoel. Ik had toen beter voor mezelf op moeten komen, ik wilde te graag af gaan op advies dat zeer overtuigend werd gebracht. Plus ik had online bijna alleen maar positieve ervaringen gelezen dus ik ging ervan uit dat het wel aan mij zou liggen dat ik zoveel pijn en plekken kreeg van mijn nieuwe bh’s.

Ik zie de ervaring nu maar als leergeld betaald en hoop met het delen ervan vooral anderen mee te geven dat advies bij passen fijn is maar luisteren naar je eigen lichaam en wat je zelf nog comfortabel vind echt t aller belangrijkste is. Niet iedereen is gebaat bij een hele strakke bh, dat is niet altijd een kwestie van wennen. In ieder geval niet in de mate waarin ik het heb geprobeerd met de littekens als gevolg.

1 like

Je hebt een pb!

1 like

Jaa hier ben ik ook benieuwd naar! vind de andere 2 modellen ook leuk… Zit al een week te twijfelen om 24 euro aan een onderbroek uit te geven :sweat_smile: iemand haal me over

Ik heb m’n vriend een dikke hint gegeven, dus misschien krijg ik er 1 als anniversary cadeautje in januari :innocent:

Vallen panty’s onder ondergoed? Ik vind van wel. Deze moet je niet kopen in elk geval:

Na 1 dag dragen (thuis) zien ze er zo uit

Deze moet je hebben

Daar doe ik al een half jaar mee, draag hem meerdere keren per week en is ook al vaak gewassen.

6 likes

Ik heb onlangs deze bh’s ontdekt en ik vind ze mega chill. Ze zitten heel lekker, fijn dat het katoen is en geen beugel! Je ziet ook geen rare lijntjes lopen ofzo onder strakke tops. Je moet wel geluk hebben met de maten volgens mij, die zijn een beetje random. Maar verder 100% would recommend

Deze zitten idd heel lekker maar slijten bij mij heel snel, na 1/1,5 jaar zijn de bandjes kapot. Ze zijn gelijmd en niet gestikt nl.

o hmm dat is minder!

Koop je die in je eigen maat of een maat groter?

Weet iemand toevallig of er onderbroeken te koop zijn (voor dames) die geheel van badstof zijn?
Ik zie ze alleen met badstof kruis.

Vroeger toen ik nog een mini-milkyway was, kocht m’n moeder bij - ik dacht - de Wibra altijd badstof onderbroeken. Die dingen zaten in de winter zó heerlijk en warm. Maar tis tegenwoordig katoen / polyamide enz.

Laatst bij de Bijenkorf een paar wollen onderbroeken gekocht, ‘reteduur’ 90 euro en 1 was al snel kapot. En ze kriebelen :worried: