Door het topic over je 10 food confessions moest ik hier weer aan denken, vond dat ook leuk om te lezen!
Post straks ook mn eigen lijst! En weet niet helemaal of dit de juiste categorie is maar zag niet echt iets met mode ofzo
Door het topic over je 10 food confessions moest ik hier weer aan denken, vond dat ook leuk om te lezen!
Post straks ook mn eigen lijst! En weet niet helemaal of dit de juiste categorie is maar zag niet echt iets met mode ofzo
1, ik draag bijna alleen maar zwart en rood
2. Ik draag bijna altijd jasjes. Colbertjes, spijker jasjes, leren jasjes en noem het maar op.
3. Ik heb standaard 2 ringen, 1 armbandje, horloge en oorbellen in/om.
4. Jurkjes en rokjes
5. Broeken en shirtjes
6. Sneakers
7. Laarsjes
8. (Slee)hakken
9. Super uiteenlopend dus. Loop de ene dag in een kapotte broek met een leren jasje en sneakers en de andere dag met rokjes en hakken in schattige vorm of juist tikkeltje sexy.
10. Ik bedek graag mijn bovenramen.
Edit: niet mijn boven ramen. Boven armen, die bedek ik graag.
1 .Jumpsuits in allerlei varianten, kleuren en stoffen (Ha Ha)
2. Rugzak for life. Ik heb niks met tasjes, clutches die raak ik toch kwijt dit blijft zitten en vind ik praktisch.
3. Oversized basic truien. Effen en in allerlei kleuren.
4. Skinny jeans.
5. Sneakers. Bijna niks anders kan ik goed op lopen.
6. Ik haat dierenprint. Zebra/tijger/slang. Ik ga er nooit in lopen en vind het ook raar eigenlijk.
7. Stippen/bloemen/strepen.
8. Altijd kanten lingerie.
9. Basic hemdjes in alle bedenkbare kleuren om ergens onder te doen, in te slapen of gewoon zo voor in de zomer.
10. Zachte shorts om in te hangen, slapen, en waar je ook nog wel gewoon mee naar buiten kan.
Kleurrijk
Vintage
Heftige patroontjes
Jurkjes
Accessoires (haar/oorbellen)
Vrouwelijk toch wel haha
Schattige dieren
Grappige shirts
Hakken of sneakers
Af en toe slonzig voor werk
Perfecte stijl voor De School! Haha
1: Streepjes, liefst blauw of zwart met wit
2: NOOIT maar dan ook NOOIT strak van boven
3: Pantalons/jurkjes at work, zwerver at home
4: COS
5: Veel schoenen, soms (liefst) ietwat flamboyant
6: Glitter of happy sokken
7: Sneakers when not working
8: Liefde voor zwart
9: Polyester is de duivel
10: Moet vooral niet gestreken worden
Haha ik moest hardop lachen, ik weet dat dit hier vaak wordt gepost maar echt hahahhaaha