Omatopic (Deel 1)

@Sedana en wat wil je maken?

Ik had gewoon wol van de wibra gehaald, en verder een boek… ik heb nog geen flauw idee wat ik wil haken, ik wil gewoon de vaardigheid kunnen en daarna alle hippe pinterest shit kunnen doen hahaha

1 like

@Sedana je kunt in principe ieder garen gebruiken hoor. Als het geschikt is om mee te breien dan kun je er ook mee haken.

3 likes

Ik haal ook heel vaak garen bij wibra, is prima garen hoor, zeker als je het nog moet leren! Zeeman heeft trouwens ook leuk garen, daar heb ik voorbije winter een heeeeeel groot deken mee gehaakt!

1 like

Je kunt alles gebruiken maar katoen/niet pluizig is wel makkelijker voor een beginner om het onder de knie te krijgen.

2 likes

Ik ga gewoon vrolijk verder

5 likes

Een top gebreid voor mezelf!

24 likes

Via Ravelry. Het is de nordicsummertop van witredesign. (Idawitre op instagram)

Ik moet wel zeggen dat ik het iets aangepast heb, maar heb het ook niet met de opgegeven wol gemaakt. Dat is soms wel een nadeel van Scandinavische patronen, dat de wol hier moeilijk te krijgen is. Vandaag komt mijn wol (katoen/linnen) binnen voor een soort gebreide t shirt.

En ondanks de hitte nog een trui in alpaca aan het breien voor mn jongste

1 like

Als ik het shirt af heb (het is de top van plystre knitwear) zal ik wel laten weten of hij goed te doen is voor een beginner. Denk het wel eigenlijk! En anders doen we via hier een knitalong voor een project, lijkt me ook leuk! Kan iedereen elkaar helpen

2 likes

Ja dat lijkt me leuk!!! Dacht daar gisteren ook nog aan toen ik naar de westknits yarn a long keek!!

1 like

http://www.stitchnbitch.nl Misschien zit hier iets voor je bij!

1 like

Heb deze gemaakt voor een vriend van me!

9 likes

Heb een nieuwe trui opgezet. De Sunset Highway van Caitlin Hunter

8 likes

Jaaa leuk!!

Wauwie!!! Ik ga het patroon eens opzoeken

1 like

Ik was een beetje zenuwachtig dat het heel moeilijk zou zijn, maar tot nu toe is de trui doodsimpel te breien (als je kan inbreien dan)!

Nog nooit gedaan, maar heb laatst ook een vest voor mezelf gemaakt met de mosaic techniek. Dat lukte ook!

1 like

Dit is de status van de trui voor mn dochtertje. Ik maak hm iets ruim, hij is van alpaca

14 likes

Oe en dit is mn mosaic vest:

19 likes

De cirkel deken waar ik mee bezig was duurde zo lang. Moest alles goed tellen enzo. Nu moet ik m alleen nog aan elkaar maken. Maar nu dus met een nieuw project begonnen en dit gaat zo snel echt heerlijk.

19 likes