Olympische Spelen 2021

Heb er echt veel zin in! Hoop dat het met het tijdsverschil ook een beetje te doen is.

Ik volg niks van A tot Z maar vind het wel leuk om atletiek (hardloopdingen, niet de technische dingen), hockey, roeien en zwemmen te kijken. Bedenk alleen net dat we helemaal geen tv abo hebben dus nog even kijken wat ik waar kan volgen en casten.

1 like

Zin in het roeien en wielrennen! Verder kijk ik altijd met veel plezier naar het turnen en synchroonspringen. En natuurlijk gewoon de tv aanzetten en er is altijd een leuke sport om te zien :blush:

1 like

Oh ja synchroonspringen vind ik ook altijd leuk om te kijken!

1 like

Je kunt heel veel bekijken via NOS, staan altijd verschillende livestreams op de site/app

3 likes

Jaaaa, echt zin in! Ik heb de laatste week van juli vrij dus goeie timing :slight_smile: Hoop wat van het turnen, zwemmen en atletiek mee te pakken (en hoop dat het relatief corona-vrij blijft en dat alles zo door kan gaan zoals gepland).

2 likes

Ja, ik heb er ook veel zin in. Volg eigenlijk alles wel. Maar ik hoop vooral dat Kiki Bertens het goed gaat doen, omdat ze na dit jaar stopt.

Meer mensen die het turnen ook buiten de Olympische Spelen om een beetje volgen? Wie denken jullie dat er in het vrouwenteam gaat komen?

4 likes

Ik volg het in Amerika wel een beetje (ook met de vlogs van Mykayla Skinner), daar is het ook nog spannend!

3 likes

yesss zin in. Ik vind schermen leuk om te volgen.

1 like

Ja zeker!
Ik verwacht dat het Nederlands team bestaat uit Lieke Wevers, Sanne Wevers, Naomi Visser en Elze Geurts (vooral Geurts zou wel echt vet vinden). Wat denk jij?

@Aile voor Amerika is het ook zo spannend, want de 3 grote namen zijn eigenlijk al wel bekend (Biles, Lee, Chiles - tenzij er nog grote dingen fout gaan tijdens trials) maar die 4e plek kan door zo veel turnsters ingenomen worden

Als je 't interessant vindt, ik lees vaak op www.balancebeamsituation.com voor informatie!

3 likes

Jaa heel erg. Welk land doel je dan precies op? Voor NL denk ik indd ook Lieke, Sanne, Naomi en Elze, al hoop ik dat Eythora het nog haalt maar aangezien die nog geen harde landingen kan doen

1 like

Ik kijk echt uit naar gewichtheffen. Sowieso omdat twee van mijn favoriete vrouwelijke gewichtheffers een ticket hebben en omdat voor het eerst in meer dan 50 jaar weer een Nederlander mee doet! Tenminste, het moet nog officieel bevestigd worden, maar Enzo Kuworge is junior wereldkampioen geworden, dus het kan eigenlijk niet misgaan.

3 likes

Oehh ik heb er zo’n zin in! Kijk altijd zo veel mogelijk. Hockey ga ik sowieso goed volgen en turnen ook (alleen de vrouwen)

1 like

Ik volg vooral het turnen, dressuur en springen (paarden) dus hopelijk kan ik daar veel van zien

Oh het valt bijna volledig in mijn vakantie, hoop dat ik toch nog wat mee kan krijgen! Ik heb vooral zin in skateboarden en BMX, ook heel benieuwd naar surfen en alle turn-achtige dingen vind ik ook leuk altijd

@YangBo ik bedoelde voor NL ja! En denk inderdaad ook hetzelfde als jullie haha!

Ben ook benieuwd of Vincent Wevers uiteindelijk toch mee mag.

Dit volg ik ook! En de vlogs van Chellsie Memmel (bezig met een comeback op haar 32e met 2 kinderen, echt heel cool). Chellsie gaat helaas niet naar de trials, dit was wel nog haar doel een tijdje geleden maar het is net te snel (maar misschien wel WK).

Heel benieuwd of Mykayla nog gaat, volgens mij staat ze er niet fantastisch voor? Voor elk ander land zou ze natuurlijk wel uit kunnen komen maar er is zoveel talent in Amerika (en zo weinig plekken).

1 like

In geen enkel scenario zie ik Skinner gaan eigenlijk, en denk dat niet ieder land haar zou willen hebben :joy:
Ik heb geen idee wie ze gaan sturen als 4e member, het maakt eigenlijk ook geen snars uit :woman_shrugging:t3: Als ze met z’n drieĂ«n zouden gaan dan zouden ze nog steeds wel winnen (helaas). Ik zou Wong sturen, maar dat is puur persoonlijke voorkeur.

2 likes

Ja ieder land is misschien wel (erg) overdreven! Ze zal het zeer waarschijnlijk niet halen inderdaad.

Kijk er wel echt naar uit om Simone Biles in actie te zien!

Een aantal van mijn club hebben zich gekwalificeerd, ben daar heel erg benieuwd naar, hun hoop ik wel in actie te zien.
En een marathon kijken is altijd leuk maar weet niet of ik er een wekker voor zet trouwens.

2 likes