Olympische Spelen 2021

Ik vind tennis wel altijd een beetje slaapverwekkend om te zien, hoewel ik wel echt hoop dat Bertens het goed gaat doen

Edit: oh nou ik moet dit soort dingen niet meer typen blijkbaar :sweat_smile: sneu

Net als Epke ook zijn laatste, die twee waren zo aan elkaar gewaagd al die jaren.

Lekker begin bij Nederland - Braziliƫ (voetbal). In 2 minuten al 'n doelpunt van Miedema!

1 like

Ik ben daardoor weg gezapt van Nederland 1. Ik kan het gewoon niet aan zien en het lijkt ook altijd uuuuuuren te duren. Schiet gewoon op :joy: maar ze heeft dus verloren?

Ja, volgens mij was die partij ook van vannacht. Ik doe nu een poging voor voetbal, maar ik vind het slaapverwekkend zonder geluid van publiek.

1 like

Ah vandaar haha ik ben nog beetje aan het uitzoeken wat er nu live is en wat niet.

Ik heb voetbal op eurosport aan staan maar ik trek vrouwenvoetbal heel slecht :sweat_smile:

1 like

ugh echt vermoeiend met 3 mannen vrouwenvoetbal kijkenā€¦

Met Amerika geweest, staat Bart Deurloo inmiddels 8ste

Normaal gesproken kan Sam Mikulak van USA over de score van Bart heen, ā€œgelukkigā€ voor Bart maakte hij nu fouten

Als ik het goed gezien heb, zit er in de 5e of allerlaatste rotatie sowieso nog een turner die over de score van Bart kan, dus het blijft echt tot het allerlaatst spannend

Vind het ook jammer dat NOS een wisselstream heeft inderdaad! Ik ga denk ik even een abonnementje aanschaffen dan.

Spelen van 2012 vond ik toen echt top, ik was net geopereerd aan beide knieƫn dus kon niks behalve op de bank liggen. En de tijden waren natuurlijk heel gunstig toen, dus kon van 's ochtends tot 's avonds spelen kijken. Werd ook voor echt elke sport mega fanatiek haha

2 likes

Hockey Nederland - India 1-0 !

Ik kijk weinig voetbal hoor, maar zo zonder publiek hoor je echt veel van het geroep van de vrouwen die voetballen. Nooit over nagedacht dat dat best logisch is haha

1 like

Ik krijg nu al stress van alle sporten die tegelijk zijn. Het is zo veel!

8 likes

Dubbelpost, maar ik vind het jammer dat voetbal zoveel aandacht krijgt tijdens de spelen. Ik heb tijdens het WK wel even genoeg voetbal gezien. Ik wil nu al die andere sporten zien waar ook allemaal Nederlanders aan meedoen, maar niet worden uitgezonden. Ik bedoel waarom zowel op NOS als Eurosport dezelfde wedstrijdā€¦

5 likes

Snap wat je bedoelt! Maar dit vind ik, totaal objectief natuurlijk, vooral voor mannenvoetbal gelden. Vrouwenvoetbal heeft nog wel wat aandacht in te halen van de afgelopen decennia.

5 likes

Wel echt een tip om discovery+ te nemen voor een maand, daar kan je echt elke sport volgen.

Ik snap het wel, voetbalvrouwen maken een serieuze kans op een medaille. En het is gewoon een populaire sport in NL. NOS gaf aan dat de keuze tussen hockey en voetbal wel een lastige was, maar dat ze direct hierna een uitgebreide samenvatting van hockey doen. En uiteraard hebben alle sporten met Nederlanders voorrang, zeker als ze serieuze medaillekandidaat zijn. Ook gewoon meeste kijkcijfers op deze manier.

2 likes

Vind ze een beetje slordig spelen, dit was ook echt zonde.

1 like

Ja, merk dat ze ook in samenvattingen etc vooral medaillekandidaten uitzenden! Snap het goed, maar als je voor een bepaalde sport wil kijken kun je inderdaad beter zoā€™n abonnement nemen dan

Ja idd! Ik heb net ook een abonnement genomen om turnen te kunnen volgen. Je moet wel goed opletten, zo zonder commentator en zonder dat er regelmatig een klassement wordt getoond. Ik kan niet achterhalen of Bart nu nog een finaleplaats heeftā€¦

Ja hij staat nog 8steā€¦ Hoop dat ie het haalt

1 like