Olympische Spelen 2021

Jammer. Vind Carapaz niet sympathiek

3 likes

Sprinten, go go go

Mollemaa :crossed_fingers:

2 likes

Van Aert dan maar??

Edit ah Pogacar weer? Golden boy

1 like

Joehoe! Zilver voor Van Aert, wat een wedstrijd heeft die gereden zeg!

4 likes

Ja is het bevestigd? Wat fijn!! :partying_face:

Ja, finish foto was net getoond. Het scheelde echt niet veel… :partying_face:

2 likes

Haha

11 likes

Omg wat sneu

Voor wie verschillende streams wil zien (ook van sporten waar geen Nederlanders meedoen bijvoorbeeld) kan een abo nemen op de player van Eurosport. Kost 7 euro voor een maand. Ik heb 'm ook al weer opgezegd…

1 like

Keek net judo vrouwen onder de 48 kilo en vind t helemaal leuk dat Kosovo heeft gewonnen.

Doen pas 2x mee en hebben nu 2x goud in totaal, allebei van vrouwelijk judoka’s, love it.

Hou echt van kleine landen met een kleine bevolking en dus veel minder kans die dan medailles winnen. Ben ook altijd voor de Bahama’s bij atletiek enzo.

2 likes

Ahhhh zo zonde, geen brons voor Tsjakadoea

Awhh ik vind het dus dan weer heel leuk dat Ecuador na 25 jaar weer een gouden medaille pakt, is pas hun 2e ooit.

Denk omdat Nederland toch altijd wel met 20-25 medailles per Olympische spelen eindigt (oké wel minder dan Amerika met 100 maar alsnog top 10 prestatie en das knap) dat medailles voor het publiek niet zó bijzonder zijn, jammer als iemand verliest maar alsnog haalt NL er vast nog een paar gouden.

En dat het voor landen die er in 100 jaar misschien pas 1 hebben in totaal/of pas kort meedoen of nog nooit gewonnen hebben het nog specialer is als ze winnen. Gun het dan altijd vanzelf meer, ongeacht hoe leuk ik de atleet zelf dan vind.

2 likes

Ik vind van de OS zo leuk dat ik ineens vet fanatiek voor sporten word waar ik normaal nooit naar kijk. Ik was net een judo hooligan :joy: geen idee wat de spelregels zijn maar ik was fanatiek :joy:

Ik was ook zeer verbaasd dat judo ook een var heeft.

2 likes

Ik kon niet kijken net maar elke keer als ik bij de Olympische Spelen iets van judo zie denk ik weer: zo wat interessant om te kijken! Zit er dan helemaal in, ook als er geen Nederlander meedoet. Om het vervolgens na de Spelen weer totaal te vergeten en geen interesse meer te hebben haha.

Maar dat heb ik zeker niet bij alle sporten.

1 like

Met een schuin oog in de gaten houden of Bart Deurloo de HB finale gaat halen! Laatste subdivisie is begonnen…

1 like

:crossed_fingers:

Wordt echt heeeeeeel spannend, denk dat er sowieso nog 3 zijn deze sub die over zijn score heen kunnen

Oh de NOS Olympische podcast is trouwens ook een aanrader. Goede interviews door Henry Schut en Jeroen Stekelenburg met echt veel sporters en coaches. Voor de middag/ avonden als er niets meer te zien is :biggrin:

Oh die val aan de brug net, zo jammer want vond het een heel indrukwekkende oefening om te zien

1 like