Nu op tv-topic

Ik vind het wel jammer dat het reguliere seizoen is afgelopen, heerlijke slow TV is het!

Ben toch zo blij dat ze de vorige brickmaster hebben vervangen hè, zeg het al het hele seizoen :joy:

3 likes

Van de encyclopedie?

3 likes

Ja ik ook, bij die vorige had ik steeds het idee dat hij voor 1 bepaald team was en bij deze lijkt dat totaal niet zo

Ik ga het nu kijken met begin gemist. Wat een welbespraakte kinderen idd

Edit en maar 1 meisje??

Ja volgens mij wel :sweat_smile: Heftig toch

Eens, deze is ook veel sympathieker

Ja ik snap niet of er zo weinig meisjes zijn die van lego houden maar zowel bij de volwassene versie als hier zijn ze altijd flink in de minderheid (nu zelf maar 1)

Er zijn twee meisjes, maar die ene komt wat minder in beeld. Maar alsnog de minderheid.

Volgens mij maar 1 meisje! Ander met lang haar is een jongen…

Ja je hebt gelijk, zag ik pas later!

Een all girl team was leuk geweest. Maar ja. Moet wel erg lachen om dat hele magere rode draakje wat wordt gefabriceerd :joy: (ik ben nu bij de eerste reclame)

Ik dacht zonet ook 2 maar volgens mij is dat een jongen met een hoge stem en lang haar :joy:

Een jongen die Mandy heet? :stuck_out_tongue:

Haha ah nu voel ik me lullig

Edit hahahaa @Alane Wat een verwarrende toestand :joy:

Ik dacht dat zij het enige meisje was. Dacht ook dat Ruben zei meisje en jongens oid. :sweat_smile:

Totaal off topic, maar ben vandaag naar de LEGO store geweest en heb zeker Lego voor mijzelf gekocht :heart_eyes:

5 likes

Oh wacht haha ik zit fout. :joy: Ik zie nu wie je bedoelt. Als je goed kijkt naar het gezicht dan zie je het wel, maar dat had ik nog niet gedaan.

Hè bah, waarom trekken ze nou die tweeling hetzelfde aan. :stuck_out_tongue:

Haha dat kind zingt gewoon Queen :+1:

Ja jammer weer, maar je kunt ze nog wel uit elkaar halen want eentje is heel serieus en die andere vind ik echt schattig hahah die is zo enthousiast

1 like