Nu op tv-topic

Oh bij een oude Facebook post, blijkbaar was er 3 jaar geleden een update op tv.

Blijkt uit haar insta iets anders dan?

Nee wel veel dingen nog over Gambia maar niet die vent

1 like

Omg die thee haha. Wat kut

Edit wauw ze is ook erg vermagerd of niet?

Maar heeft zij nou wel of niet culturele antropologie gestudeerd :crazy_face:

Rolf weer bij Beau

1 like

Deze aflevering gaat over Marisse in gambia 10 jaar Grenzeloos Verliefd Seizoen 1 aflevering 9

Haha, hardop gelachen op Huislullo.

2 likes

Ik kijk het wylde pad terug en wat een vermoeidende mensen zeg pff

2 likes

Muuuuy vermoeiend

1 like

MY GOD het eerste team bij 2 voor 12 is echt het slechtste ooit. Dit is gewoon beschamend voor de mensheid?!?!

4 likes

Nou, die vorige week hadden “gewonnen” vond ik ook wel dramatisch (maar ik heb die van vanavond nog niet gekeken).
Week daarvoor was echt spectaculair spannend!

1 like

Nu al zin om morgen scheldend terug te kijken

2 likes

Ik zat alleen maar te vloeken op de bank. Werd gewoon nerveus van al die streepjes toen ze aan het woord gingen beginnen.

1 like

Heb zo’n tering hekel aan Paul de Leeuw. Erger me dood aan hem bij Op1.

3 likes

Nog maar heel even volhouden tot 11 juni Paul de Leeuw en Astrid Joosten weg bij Op1 | NOS maarja hij kan natuurlijk weer ergens anders opduiken

1 like

Godver en dan ook iets op gaan zoeken waar je partner zeker van was, weg paars randje. Wat een ellende dit

1 like

Kijk nu het Wylde Pad terug, haha dat met dat koopcontract en asbestclausule. Die vrouw ‘ja graag of niet, anders teken je het toch lekker niet’ haha lekker verdacht.

Ik kijk LegoMasters kids. Ze hebben weer een blik geprivilegieerde kinderen opengetrokken, zeg. :joy:

5 likes

Dat ene kind heet Winkler! Wtf :cry:
Edit: vast vriendjes met Pluim van the Voice

4 likes

Ik vind die tweeling uit legomasters kids het leukste hahaha, vooral die in de rode trui

2 likes