Nu op tv-topic

Hahaha deze man

1 like

Ja Deb dan stuur ze naar HUIS

2 likes

Ja Debbie die houding heb je al 100 afleveringen.

3 likes

Ik kan dit toch niet meer aanzien… :tired_face:

2 likes

Mens mannen begrijpen geen hints. Of ben duidelijk of stop met zeiken. Als jij steeds zegt dat je druk bent met werken of tijd wil voor jezelf, tja dan krijg je dat

3 likes

En die Theun moet ook weg

3 likes

Vond die christiaan echt vreselijk, maar hoe die roxanne nu doet is ook echt lullig. Hij ziet dit nu toch ook terug

3 likes

Hebben er nog steeds geen mensen staan muilen?!

13 likes

Zit je nou goeie sier te maken met mijn dms aan jou

Joeee mag ik ook aanschuiven?

2 likes

Ik ga nooit meer m’n stoel aanschuiven!

4 likes

Ik ben bang dat dat het hele seizoen niet zal gaan gebeuren :joy:

3 likes

Zeker Rob!

tenor


Deb meid pak een fles wijn en ga met die jongens meekijken ipv te zeiveren.

5 likes

Wel ook tevens de enige juiste respons (alhoewel ik nu naast me hoor “dit is toch om te huilen” nu deb dr nagels zit te doen)

Edit en dan denk ik dat ik een zuur wijf ben maar Debbie slaat echt alles

5 likes

Hahahaa ja echt hè! Ik vind mezelf ook opeens best wel een oké persoon.

5 likes

Misschien kunnen ze Debbie en Bert bij elkaar zetten. Allebei onuitstaanbaar en totáál gebrek aan zelfreflectie. Perfect koppel.

5 likes

Ik kan me best voorstellen dat Debbie moe wordt van die mannen, maar stuur ze dan gewoon naar huis, jeeeeezus.

Edit: misschien moet ik naar het biechttopic maar ik herken deze voetbalhaat wel echt zo erg. Wedstrijden kijken èn gamen, ik werd echt gek daarvan met mijn ex. Heb toen besloten dat nooit meer te willen, was ook altijd een goede filtervraag op datingapps om het al karige aantal matches nog meer te laten slinken.

7 likes

Aflevering 24

ik moest wel lachen dat Jacob er in gooide van jullie gaan morgen naar huis. Hij heeft groot gelijk. Ik weet niet of die vrouwen dat van plan waren omdat ze dat beaamden maar ik had zelf het idee van niet. Ik zei tegen mijn vriend al: ik snap die vrouwen niet, ze hebben een hekel aan hem maar ze blijven wel. Ik zou meteen als ik weg mocht ook meteen gaan, maar zij waren blij dat ze naar buiten mochten. Volgens mij dachten zij dat ze nog wel een extra paar dagen vakantie konden vieren

2 likes

ja ik vind jennie en haar meiden echt vreselijk, ben meer team jacob.

4 likes
Aflevering 25

Ik word echt niet goed van Carolien en het commentaar op de ““gebbetjes”” van Erik. Ze geeft ook niks weg maar tegen de camera steeds maar zeiken. Als je serieuzer wilt spreken met iemand dan zeg je toch “oké maar nu even serieus, wat vind je”

En ik denk ook de hele tijd, alsof ook maar iemand zit te wachten op Carolien die de heeeeele tijd die stem opzet tegen Rrroos en meer tegen die hond praat dan tegen die mannen. Maar ik vind die Erik ook wel leuk en oprecht overkomen eigenlijk. (Oké ik typte dit aan het begin van de aflevering, nu zegt ze het eindelijk wel)

Dat gesprek bij Debbie zo ongemakkelijk. Maar goed had ze al veel eerder kunnen doen. Ben benieuwd :joy: op die boot keek echt iedereen als een ui.

4 likes