Nu op tv-topic

aflevering 24

Ahh ik vond het gewoon echt zielig voor Froukje, ze is irritant maar dit had ze nou ook weer niet verdiend

Vincent is gewoon een saaie slappe lul

En Jacob ja wat een man

Maar laatste week volgende week!!! :sob:

1 like

Er zijn hele rare reclames op npo2??
Harrie Piekema met 50+mobiel (lekker handig Harrie!)
Hennie Huisman met scam stoelen
Remescar om je rimpels weg te werken voor een avondje uit

wtf

1 like

Ik vond het gewoon aandoenlijk die Jacob doet zo zijn best om alles netjes en goed te verwoorden en op zijn tenen te lopen, en daardoor wordt het nog meer awkward ofzo? Bijzondere man. Maar vind die dames ook zo te lezen, alles is geforceerd vriendelijk of eigenlijk willen ze gillend wegrennen.

2 likes

Debbie
Debbie
Debbie

Zucht

5 likes

Ik vind die man met het grijze haar bij debbie best wel knap. Denk ik.

Debbie is echt niet leuk.
En bert is ook echt niet aardig tegen die nieuwe vrouw?

En Vincent gaat op date en die andere moet in dr eentje verf afkrabben??

Hopelijk wordt er deze aflevering tenminste ff getongt.

6 likes

Maar als er een wonder gebeurt en Debbie nog voor een van die mannen valt, dan dumpt hij haar toch meteen als hij alles terugziet op tv met dat kutgejank van haar?

En die peterselie vrouw is ook echt vermoeiend

5 likes

Ik denk Pascal oprecht niet, hij heeft echt een beetje een bord voor z’n kop

2 likes

Ik ga daar ook wonen jongens! Komen jullie dan naar m’n B&B

2 likes

Oké dit is wel echt de leukste date tot nu toe. Qua activiteit

1 like

Ik vind Froukje ook leuk! Geen idee wat ze in Bert ziet haha maar beetje enthousiasme kan ik wel waarderen

2 likes

Jezus heeft die Chris nog nooit een raam gewassen

Haha azijn. Drink nog een glaasje Debbie

2 likes

Man man man man man man
Ik heb gewoon geen andere woorden.

2 likes

Ik geloof nog steeds niet dat hij haar echt leuk vindt, volgens mij zit 'ie daar gewoon om te chillen haha.
Die opmerking van Debbie dat ze te weinig aandacht krijgt omg :rofl: Mens je geeft die gasten NIETS behalve klusjes.

Ik vind Vincent ook zo’n omhooggevallen slappe zak. Denkt echt dat Monique aan zijn voeten ligt ugh.

1 like

Wat een chagrijn die Debbie

Jouw houding staat ook niemand aan Debbie

2 likes

Volgens mij doen die mannen bij Debbie gewoon ‘kinderachtig’ (lollig) omdat zij zo chagrijnig is. Ze proberen er nog een beetje sfeer in te gooien

10 likes

Nieuwste aflevering op videoland

Heb ergens wel te doen met Jacob. Oké hij is extreem irritant, maar het is niet dat die vrouwen allemaal zo geweldig zijn? Hem vaak niet eens aankijken als hij praat, hem zo’n schuldgevoel aanpraten dat hij zo aan zichzelf gaat twijfelen dat hij een cursus psychologie wil doen, en dan ook nog de dooddoener naar hem slingeren ‘je moet eerst zelf gelukkig worden om gelukkig te kunnen zijn met iemand anders’ ??? Heb niet het idee dat hij echt niet gelukkig is met zichzelf? Hoop voor hem dat hij de rekening met ze heeft gedeeld. :joy:

9 likes

Afl 24 jemigteringnnggghhh Bert met die handdoeken echt ik was er gelijk vandoor gegaan, krijg de hik man

7 likes

Oooh dat schoonmaken bij Debbie, control freak. Je hoort Pascal ook alleen maar hinniken op de achtergrond omdat die ander álles verkeerd doet :joy:

2 likes