Nu op tv-topic

Ja dat komt omdat categorie entertainment/tv een geel rood blokje heeft en je wsl in de dark modus kijkt dus dan lijkt er een zwart blokje voor te staan
Maar da isnie

2 likes

Aha! Ik kijk idd in dark modus. Mysterie ontrafeld :belgium:

1 like

Ik vind Carolien zo irritant ook. Eerst al dat ze zo zei “ik ga heel vervelend zijn maar het moet GROVE mosterd zijn” - wat ze niet gezegd had. En in de aflevering van vandaag/(gisteren videoland) Weer dat ze vind dat Erik serieuzer moet zijn .
Zij denkt echt dat die mannen gedachten kunnen lezen. Waarom zeg je niet gewoon wat je wilt, op alle fronten. Maakt je leven toch een stuk makkelijker.

7 likes

haha dit denk ik ook altijd bij debbie. ja je kan wel zitten mokken, maar je kan ook gewoon duidelijker zijn over je verwachtingen en verlangens?

1 like
Aflevering 23

Jezus Debbie… AUB. Zelf weer werken en die mannen een klus geven, maar daarna bitchen dat ze niet hun best doen om jou te veroveren. Meid, je hebt ook nooit tijd en doet bijna niks leuks? Vraag me sowieso af eigenlijk wat voor persoon haar ex is met wie ze 5 jaar een relatie had, want kan me toch niet voorstellen dat er iemand bij haar past/zij iemand überhaupt leuk genoeg vindt

8 likes

Afl. 23

Wat een vermoeiende vrouw die Froukje van Bert, met dr ‘ik kan Peter en Selie niet vinden’ ha ha ha :slightly_smiling_face:

En die Chris van Debbie is ook zo ongemakkelijk. Hij probeert ook echt stoer te doen ofzo met z’n bijdehante grappen de hele tijd en ‘het uitzicht wordt hier ook beter zo’ als hij Debbie van onderen bekijkt :roll_eyes: verder is Debbie wel weer heel irritant

6 likes

aflevering 23

aaahhh dat peter en selie was echt zo tergend, dat je het 1 keer zegt is al vervelend, maar drie of vier keer???

4 likes

Zoooo ik zit! Ben reuze benieuwd naar vandaag haha

Net een comedyshow die Debbie met de mannen die de dakramen gaan lappen. :rofl:

2 likes

Hahahaha Jacob was bored

Afl 23

[spoiler] okay die vrouw bij Bert is op zijn tijd irritant maar Bert is zo aso en droog ah doen als zij over dat blokkeren praat ih restaurant. Hoe die vriend van hem ook naar haar kijkt, loser. En Bert is zo moody, hoe hij steeds omslaat. Echt dat grillige, afschuwelijk zeg. Zelf alles zeggen en vinden maar ho als de ander iets ff wil uiten. Nul erkenning nul dialog

Zo dat moest er ff uit

[/spoiler]

9 likes

@Bergamot
Ze gaan paardrijden, IK WIL OOK :pleading_face:

1 like

Same. Ik ben echt jaloers.

1 like

Die nieuwe vrouw komt net de poort door bij Bert en vind haar nu al bloedirritant met dat blije gedoe

7 likes

Het is ook nooit goed hè haha. Net zoals zij allemaal hun matches afkraken doen wij dat eigenlijk ook :sweat_smile:

5 likes

Wattefuk is dit voor figuur?

Hahahahaha heerlijk

1 like

Hoe kun je 16 directe buren hebben???

6 likes

Hahahahahaha dat vingertje

1 like

Sooooow hallo zoon

8 likes