Nu op tv-topic

Nu al zin in morgen door die Jacob preview

2 likes

@Bergamot
Misschien dat er morgen vuurwerk ontstaat!!!

Hahaha nummertje 5 lekker wijf

En die gekke Jacob die aan het dansen is. Vind het zo sneu dat ik het liefst ernaast zou willen staan.

6 likes

Ik heb een lachstuip door het voorstukje van dansende Jacob. Die man leeft echt in zijn eigen wereld maar ergens is het ook aandoenlijk :joy:

5 likes

Nieuw seizoen kopen zonder kijken! Ik zit nu al klaar.

Dat Alex dan moet bellen van: hey hebben jullie nog ergens 80k liggen om te overbieden?

5 likes

Jaahaaa lijkt me ook leuk! Is B&B nou binnekort afgelopen?

1 like

Ik snap er heel drol van heb per ongeluk ook alle stemmen gewist (hoe ben ik ooit gepromoveerd :sweat_smile:).

Ja ik denk t wel, 30 aug zal wel weer de normale programmering starten.

1 like

Dit heb ik dus constant als ik me hem weer inbeeld met die kat op z’n arm naar de yoga
Of als ik me hem inbeeld met die surfplank in het zwembad :joy::joy::joy:

6 likes

En misschien eens niet alleen witte mensen…

4 likes

Die hebben geld. Ik niet hoor :upside_down_face:

16 likes

Hahaha die man moet echt een eigen programma krijgen zeg.

1 like

Schandalig is het gewoon punt

Ik zit me nu af te vragen of het ook alleen maar hetero koppels waren…

1 like

Ja alleen maar hetero volgens mij!
Of beetje hip of yung boomers

Hahahahahaha ik ga out

1 like

Wat een rare instelling heeft Debbie ook, dat die mannen maar het initiatief moeten tonen en zij niets (meer) gaat doen (deed ze dat überhaupt? volgens mij niet). Alsof die mannen daar zijn gekomen om met elkaar de strijd aan te gaan. Je ziet in het echt toch pas of iemand aan de verwachting voldoet en of je diegene ook echt interessant genoeg vindt, het staat niet bij voorbaat al vast dat allevier die mannen je zo leuk vinden dat ze meteen alles voor je over hebben.
Daten is toch een proces dat van twee kanten moet komen, ook in een programma als dit. En wees een beetje gastvrij ook, zij weet de leuke plekjes daar. Als iemand nog nooit in mijn woonplaats is geweest dan neem ik diegene toch ook mee naar plekken die ik leuk vind ipv dat ik alles aan de ander over laat. Ik snap haar niet hoor.

8 likes

Vincent heeft wel dates georganiseerd. Hij paste ze ook aan op wat (hij dacht dat) de vrouwen leuk zouden vinden. Lijkt me een betere aanpak. Maar goed, dan zit je misschien sowieso al met een andere/meer oprechte of openere :grimacing: insteek in het programma.

1 like

O ja maar dan ga ik toch liever initiatief tonen bij Debbie dan dat ik met een man met Tazmanian Devil-pet op date moet.

6 likes

Ik doe die pet wel op als ik niet op een eerste date hoef te abseilen :grin:

Edit, als ik dit topic in mijn overzicht zie, staat er een Belgische vlag bij :belgium: