Net even gebeld en ze bieden een jaar garantie dus ik krijg mijn geld terug!
Ik doe ook mee vanaf oktober! Ik moet heel hard sparen voor mijn vakantie en heb ook echt niks nodig.
Mijn regels eigenlijk hetzelfde, boodschappen en verzorgingsproducten die op gaan, cadeautjes en noodgevallen uiteraard.
Wat goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Dat is toch super?!
Leuk topic! Ik ben net zwanger en wil dat aangrijpen als reden om de komende maanden (tot ik niks meer pas) geen kleding te kopen. Want het gaat me toch niet lang passen en het is maar de vraag of ik het volgende winter nog leuk vind (en nog pas )
Hoewel ik nu met de aankomende Glamour Day al koopkriebels krijg
Ik heb gezondigd zondag: een vintage broek, vintage jurk en een warme trui van de h&m gekocht. Dingen die ik wel nodig had, om een beetje fatsoenlijke outifts te kunnen creëren voor stage die binnenkort begint. En voornamelijk vintage dus, goed voor het milieu, 2 unieke stukken van mooie kwaliteit. En verder dus alleen eten, tandpasta etc. gekocht. Vind dat het nog steeds wel goed gaat!
Goed laatste weekend dat ik dit doe. Het is op zich goed gegaan. Ik heb wel net een broek met Glamourday korting gekocht, maar dat geld gaat er volgende week pas af (en mijn oude broek was kapot). Maar ik heb dus niet echt minder geld uitgegeven want popfestival-kaartjes en AirBnB en kapotte fiets etc. Maar goed, geen loze spullen.
Ik heb vandaag iets te veel geld uitgegeven op het Linda festival, maar de rest van de maand heb ik vrij weinig uitgegeven. En alles wel stukken bewuster!
Hoe heeft iedereen glamour day overleefd?
Ik heb 6 paar schoenen besteld maar hou er maar 1, en per ongeluk ook een jurk. Baal ergens wel maarja moest toch nieuwe schoenen.
Ga nog wel wehkamp bellen of zij niet de kosten kunnen dekken van reparatie van mn schoenen
Ik lees al een tijdje mee in dit topic en wil per 1 oktober ook een poging wagen! De afgelopen maanden heb ik mijn spaarrekening steeds meer zien slinken (ik wil vooral stoppen met kleding kopen. Herfst = nieuwe garderobe voor mij blijkbaar ).
MaarâŠvandaag niets gekocht, dus glamourday overleefd!
Niks gekocht met glamourday. Zit nu al bijna op een maand. Hoop dat ik dit zo vol hou
Glamourday heb ik ook overleefdđȘđ»
Ik heb gefaald. Maar kon wel ook een cadeaubon inzetten dus het scheelde wel genoeg geld
Er staat een Fitbit op de planning in oktober, wil verder proberen zo min mogelijk uit te geven. Het creeert wel bewustwording gelukkig
Ik heb dus echt niet het gevoel dat ik bewuster denk, ik vermijd de winkels gewoon
Niets gekocht Ik heb wel heel evenJadons van Dr Martens overwogen, maar heb het geld eigenlijk niet, dus dan houdt het op.
Ik deed niet mee omdat ik met glamourday âlosâ wilde gaan. Heb uiteindelijk vooral spijkerbroeken gekocht bij een winkel zonder korting en een compleet overbodige maar fantastische jas Merk wel dat ik genoeg spullen heb en als ik iets mis kan ik gelijk niet zonder. Als mijn ene concealer of mijn ene mascara op zijn kan ik die vervangen. Als ik een paar schoenen verslijt heb ik nog 30 die ik af kan dragen.
Met kerst komt er een geweldige make-up collectie uit en omdat ik meer geloof in skippers remorse dan buyers regret wil ik daarvan ook gewoon kunnen kopen wat ik leuk vind. Dingen zoals uit eten gaan, concerten, limited edition make-up en fluwelen kerstkleding doen niet mee aan mijn no buy maar verder gaat de rem wel op overbodige uitgaven.
Dag 1 overleefd (iets met blij zijn met kleine dingen)!! Best stom eigenlijk hoe onbewust je geld uit kan geven. Ik was bijna langs de kruidvat gefietst op de terugweg en dan was het gegarandeerd misgegaanâŠ
Bij mij gaat het verrassend goed. Eind augustus heb ik voor het laatst kleding gekocht. Ik zag erg op tegen glamourday, omdat ik alle andere jaren helemaal los ging, maar dit x dus niet. Ik kijk wel nog dagelijks op kleding sites, maar heb een lijstje gemaakt met dingen die ik echt nodig heb voor de winter. (6 items die ik eind oktober wil aanschaffen.) Ik ben kieskeuriger geworden en ben daar echt blij mee omdat ik normaal gesproken al 4 leopard print en 5 slangenprint kleding stukken gekocht zou hebben.
Ok ik heb het verpest. Door die stomme 25% actie bij douglas. Ik heb serieus 23:55u iets besteld. Had het de hele dag in mân mandje en was maar aan het twijfelen. Het stomme is dat ik niet eens weet of ik het echt nodig heb. Of dat het meer het gevoel was dat ik de korting zou missen wat me deed overhalen. baal van mezelf nu
Kan je het retourneren? Als dat niet kan, dan probeer ik altijd het item zo snel mogelijk (vaak) te gebruiken, zodat het niet verdwijnt in mân stash en dus geen miskoop wordt.
Het is een setje met pincet en wimperkruller van tweezerman. Dus wel dingetjes die lang mee gaan⊠Nu praat ik het dus goed