Hij heeft een wiki pagina trouwens. Die zouden we natuurlijk kunnen editen, aangezien er niks over staat.
Haha, gisteren stond die smeerlap nog op de wikipagina van het Streisandeffect:
Hij zal het druk hebben vandaag.
Haha die comments ook!
Dit is nu juist voor mij de voornaamste reden dat ik ondanks een rechtenstudie niet de advocatuur in wilde omdat ik het idee heb dat ook daar vaak zoân hiĂ«rarchie en cultuur heerst. Heel teleurstellend en bizar ook dat iedereen het eigenlijk wel weet maar niemand ingrijpt.
Hoe de UvA hiermee is omgegaan is echt schandelijk.
Eens, heel kwalijk.
Wel mooi hoe ze schrijven dat ze zijn volledige naam niet mogen publiceren, maar werkelijk waar ieder ander detail over deze man, tot zijn verjaardag aan toe, op de Ă©Ă©n of andere manier in het artikel weten te verwerken.
Hij wilde ook voorkomen dat de sectie Arbeidsrecht vermeld zou worden. Maar zelfs al was hem dat ook gelukt dan nog zouden inderdaad alle details over zijn gehele leven genoeg weggeven.
Vooral die podcast waarbij ze de naam van de andere persoon noemden. Als je die naam plus podcast googelt, kom je direct op de uitzending waar zijn naam staat.
Pfoe, ik dacht op fivethirtyeight maar daar krijg ik niets gevonden dus ik heb geen flauw idee. Als je Roe v. Wade Alabama googelt krijg je wel veel resultaten, zoals bijvoorbeeld deze van Washington Post en Trouw heeft er ook een kort artikel over geplaatst
Ik ken verschillende mensen die les van hem hebben gehad en die zeggen dat de omschrijving van zijn karakter precies klopt, maar hadden verder niets door. Ik vind het in het artikel wel overkomen alsof iedereen van arbeidsrecht, inclusief studenten, dit al jaren wist.
Neemt niet weg dat als ook maar Ă©Ă©n iemand het weet, er aan de bel getrokken had moeten worden.
@Revelry
Ik ken juist alleen maar verhalen over advocatenkantoren waarbij heel goed werd gereageerd op âmetoo situatiesâ (doormiddel van direct ontslag van de dader). Niet dat mijn anekdotisch bewijs goed bewijs is, maar ik vind het een beetje een generaliserend standpunt eigenlijk. Overal werken klootzakken. (Ik werk zelf ook niet in de advocatuur overigens.)
Ik geef aan dat ik het idee heb dat het vaak voorkomt, niet dat ik per definitie vind dat dat overal zo in de advocatuur is. Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ja heel erg! Ik probeerde het niet af te zwakken hoor, mocht dat zo over zijn gekomen.
Mijn vader had vroeger ook wel eens âsectie arbeidsrechtâ en dan moesten altijd lachen want het klonk als sexy arbeidsrecht. Dat krijgt nu weer een hele nieuwe lading.
Kan dat als je aan de andere kant van het land woont?
Wat een zielige mannen.
Geloof dat je in de gemeente dan ook moet gaan wonen, dus hij zal wel verhuizen. Maar hij komt uit Drachten en is daar ook opgegroeid, dus zo erg zal ie t niet vinden denk ik.
Aha. Jij hij woont bij mij een paar straten verder (in de randstad). Dus was even verbaasd.