Afschuwelijk he? Ik kijk nu het journaal. Heel erg
Ja echt vreselijk! Ben sprakeloos.
Wow ik schrik hier heel erg van. Wat ontzettend zonde.
Wat vreselijk! Ik kreeg net echt even tranen in mān ogen. Hoop dat ze alleszins nog een deel kunnen redden.
Toren ingestort. Ik blijf dit echt volgen vanavond
Echt verschrikkelijk! Je staat er helemaal niet bij stil dat zoān stuk geschiedenis zomaar in een flits verloren kan zijn. Ik vrees het ergste nu allerlei delen zijn ingestortā¦
Zo erg! Zoān stuk historie en architectuur dat nu verwoest wordt
Het dak is wel verloren. En al dat glas in lood natuurlijk.
Ja precies. Zo historisch beroemd en dan is het gewoon verwoest.
Ik vind dit echt zo vreselijk
Echt verschrikkelijk. Zoān prachtig historisch bouwwerk
Nou, dat hoop ik ook!
Echt vreselijk. Zo veel historieš
Wat ik wel irritant vind is dat er nu meteen allemaal dramatische aandachttrekkers op Facebook zitten. Met hun: ik was daar 8 jaar geleden.
Idd. Het is allemaal erg als het verloren gast, maar een mensenleven is belangrijker
Ja, precies. Ik snap dat je spullen wilt redden maar dat moet niet ten koste van de veiligheid gaan
Je zou maar naar binnen moeten rennen om kunstwerken te reddenā¦ Geen woorden voor, wat een trieste dag voor Parijs, alweer.
Oh ik vind dit echt zo erg. Het lijkt of er geen redden meer aan is nu. Ik kan me ook nergens anders op focussen nu. Ik blijf het maar volgen, ook via live videoās op YouTube
Bijna iedereen is er wel eens geweest, dat maakt ook dat het zoveel mensen raakt. Je hebt er zelf gestaan en was onder de indruk van die gigantische gewelven met prachtige ramen die je nu live op de stream ziet instorten. Ik vind het niet gek.
Ik moet er niet aan denken hoe het er morgen uit ziet als het vuur gedoofd is.
Ik snap dat wel. Als je kijkt naar hoeveel Parijs de laatste jaren te verduren heeft gehadā¦ En zelfs los van alle gebeurtenissen is dit verschrikkelijk triest.