Bedankt voor het delen. Kende deze nog niet en ik denk dat ik deze binnenkort nog moet doorsturen
waarom schakelen ze ook de hele tijd zo met Den Haag? Care dat Mark Rutte nu naar zijn kamer gaat om het nieuws bij te houden. Jezus sensatiezoekers
Als ik naar school was gegaan vanochtend had ik in die tram gezetenā¦
Om 13:15 een persconferentie.
Heb dat filmpje van Mark Rutte nou al 15x voorbij zien komen.
en dan die verslaggever āMAAKT U ZICH ZORGEN???ā
Pff zo irritant
Twitter laat zich ook altijd van de slechtste kant zien op deze momenten. Mensen delen gewoon fotoās van special forces die zich staan om te kleden, met locatie en al.
Ik heb echt zoveel respect voor politie/hulpdiensten/etc. En ik hoop altijd maar dat zij al meer weten dan dat wij weten.
kuzu: afgelopen zaterdag was ik nog in kanaleneiland.
Goed verhaal lekker kort
Hopelijk komt er dan een eind aan de meeste geruchten die niet kloppen
Ja, haha ik vind dit ook heel irritant.
Ik vraag me wel af wat ze anders zouden moeten om de tijd te overbruggen tot de persconferentie/er weer echt nieuws is, behalve veel herhalen. Iemand ideeƫn hierover?
Amerika heeft zich trouwens inmmiddels ook al uitgelaten over dit nieuws. Gaat snel.
āNee, ik vind Utrecht echt een kutstad en neem nooit de tram. Ik ga even Mn vaasje oppoetsen, doeiā
Zit Theo nou op zn knieƫn?
Theo rot op als de politie dat zegt. Met je hoofd.
Misschien even een expert op het gebied van veiligheid en terrorisme aan het woord laten, Peter R de Vries bijv.
Sowieso, maar die kan nu niet.
Die zit nu al in de make up voor RTL Boulevard. Duh.
Tering Theo in de Trumanlaan. TYF OP
āTheo er staan twee paarden achter jeā
Ik snap ook niet dat mensen vrijwillig naar die plek toe gaan om er vervolgens te gaan filmen? Leuk voor in de familiegroepsapp ofzo?
Ik zou het liefst zo ver mogelijk van de plek vandaan willen
Ja of een andere intellectueel tegenover haar zetten, bijv Henk Westbroek, die dan de kritische vragen kan stellen als āja dat is allemaal mooi en aardig maar wanneer zetten we alle immigranten er nou eens uit?ā (applaus in de zaal)
Sommigen doen dit van beroep
Ik heb het niet over die mensen (ok theo is wel irritant), maar meer over de normale burgers. Zie zoveel jongeren daar met hun smartphone filmen