Pfffff stelt toch altijd weer teleur he dit soort debat programma’s
Hij staat hier wel aan, maar dat is meer omdat ik te lui ben om naar de afstandsbediening te lopen
Wat voegt het eigenlijk toe? Het zijn mensen waar je niet op kunt stemmen die over onderwerpen praten waar we niet voor gaan stemmen.
@Barosmijnschatje stelt inderdaad elke keer weer teleur. Ik vind het zo lastig om te volgen omdat ze zo vaak door elkaar praten. Vond de standpunten niet altijd goed naar voren komen.
@Jenn dat somt het goed op. Daarom is het zo teleurstellend en volstrekt nutteloos
Ik vind het zulke debatten ook zo weinig toevoegen. Als ik in een relbui ben vind ik het heerlijk maar het is echt allemaal maar bekvechten en verbaal punten scoren. Ik kijk nu drie minuten en Baudet heeft al zo vaak door Klaver heen gepraat dat ik al weer helemaal gek word.
Ik trek dit ‘debat’ echt zo slecht ook met die ‘leuke toevoegingen’ dat ze een joker mogen inzetten en mogen onderbreken.
Wat is iedereen Amerikaans bezig zeg. Totaal geen respect voor elkaar. Was dit altijd al zo? Nee toch? En serieus hoe kunnen zoveel mensen achter iemand staan die klimaatverandering ontkent. Overigens belachelijk dat Denk er niet tussen staat. In de peilingen scoren ze volgens mij wel hoog.
Tjerrie is ook geen begaafd spreker he…
Ik heb het uitgezet. Ik trek dit niet meer. Ik kan het niet meer volgen. Kijken naar een stel bekvechtende politici is vermoeiend. Het zijn net kleuters. De standpunten komen op deze manier niet goed naar voren.
JA HE HE, Asscher zegt tenminste iets van die achterlijke stellingen!
Ik vind het ook best wel suf dat voor de provinciale verkiezingen weer de partijvoorzitters nep ruzie gaan maken.
Denk had zelf geweigerd toch?
Wat is er allemaal op Urk aan de hand?
Rellende refo’s
Een Urkse meid zou zijn vreemdgegaan met een Urkse jongen, de vriend van die meid heeft ruzie gemaakt met die jongen, dat is uit de hand gelopen op social media, de jongen werd bedreigd, de vriend heeft z’n 100 Urkse matties opgetrommeld en ze hebben samen het huis en de moeder en zus van die jongen in elkaar getrapt.
En toen zouden er busladingen vol idioten naar Urk op weg te zijn om te gaan rellen, dus zijn alle wegen afgesloten.
Ik snap sowieso niet zo goed hoe je zo kan zijn maar waarom gaat hij achter die jongen (+famillie??) aan als zijn vriendin degene is die vreemd is gegaan?
Ik had gelezen dat dat meisje bedreigd en mishandeld was door de jongen die uiteindelijk het doelwit was. Maar goed, volgens mij bazuinen er heel veel vage verhalen rond.
Wow jeetje! Ik las wel berichten maar kon niet uitvogelen wat er nu precies gaande was.
En komt er niet ook toevallig een programma over het leven op Urk op tv? SBS meende ik, soort reality serie.
Dus allemaal zo toevallig ook dat Urk juist NU zo in het nieuws is.
bizar. gaan ook allemaal whatsappberichten rond dat men vrijdag “wraak” wil gaan nemen in Urk. Hopelijk is het allemaal grootspraak.
Urkers gonna Urk
wat vreselijk die schietpartij in Nieuw-Zeeland!! en dan die bodycam beelden die er van zijn gemaakt. zieke zeke geest, gadverdamme.